Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der ved om der findes arrangementer for MC på Sturup hvor man kan træne banekørsel. Mener at have hørt om noget sådan for længe siden og har fundet en gammel tråd fra 2004, men ikke noget nutidigt.

Besvaret

Ja, det gør der da :D Sydskanes Emse kører der næsten hver søndag fra 17-20. Jeg plejer som regel at være der, i øjeblikket dog kun som flagvagt, men til august skal jeg køre igen :th2: Det er muligt for ikke-medlemmer at tilmelde sig onsdagen inden, hvis der er ledige pladser, men du skal i så fald tidligt op (kl.6 tror jeg) -Der er mange om buddet. Du kan tjekke deres hjemmeside: www.sydskanesemse.nu Ellers er der: www.lej-en-racer.dk, som også kører på Sturup. Knutstorp ligger heller ikke så langt væk, der findes: www.team-trackday.dk Hvis du vil følge lidt med i hvad der sker mht. banekørsel i SE, skal du tjekke forummet på www.sporthoj.se, der bliver også af og til annonceret med ledige pladser til diverse banedage. Af og til bliver der også arrangeret private arrangementer på Sturup, skal nok sige til, hvis jeg hører noget :)

Besvaret
Jeg plejer som regel at være der' date=' i øjeblikket dog kun som flagvagt, men til august skal jeg køre igen :th2:[/quote'] Har det noget med mængden af gaffa tape at gøre ?? Den er da kørende, ikk ?
Besvaret
Har det noget med mængden af gaffa tape at gøre ?? Den er da kørende' date=' ikk ?[/quote'] Nåå jo da:D Gaffaen er blevet skiftet ud med glasfiber og spartelmasse :cool: Jeg skal bare til noget VM-hallöj her til august med kajakpoloen og har lovet holdet (og mig selv) ikke at köre mere på bane inden... Så i stedet bliver det flagvagttjanser, så jeg kan optjene en masse gratis banedage :th2:
Besvaret

Tak for svaret. Det er netop disse "aften" arrangenmenter jeg er ude efter. Jeg må se om jeg kan få en fod indenfor når de igen åbner for optagelse. De andre muligheder bliver allerede flittigt benyttet, men lidt ekstra træning er altid velkommen.

Besvaret
Tak for svaret. Det er netop disse "aften" arrangenmenter jeg er ude efter. Jeg må se om jeg kan få en fod indenfor når de igen åbner for optagelse. De andre muligheder bliver allerede flittigt benyttet' date=' men lidt ekstra træning er altid velkommen.[/quote'] De plejer at åbne for nye medlemmer pr. 1/1, men i år var de 200 nye pladser taget allerede efter et par timer :eek: Jeg sad heldigvis ved computeren og blev medlem kl. 00:05 (ja, jeg havde ikke andet at lave :rolleyes: )

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...