Kira Skrevet July 9, 2006 Rapporter Skrevet July 9, 2006 Jeg vil helt vildt gerne prale af min super hund Efter et par års hård slid og en fandens mange penge i udstillingsgebyr lykkedes det endelig denne weekend at få ham gjort til både svensk og dansk udstillingschampion :th2: Så der var pludselig ikke så langt hjem fra Tvååker
Persson Besvaret July 9, 2006 Rapporter Besvaret July 9, 2006 Super tillykke :-) Kan han så også hente søndags berlinger, hjemmesko og en kold fra kassen ?
Madsen Besvaret July 9, 2006 Rapporter Besvaret July 9, 2006 Jeg vil helt vildt gerne prale af min super hund Efter et par års hård slid og en fandens mange penge i udstillingsgebyr lykkedes det endelig denne weekend at få ham gjort til både svensk og dansk udstillingschampion :th2: Så der var pludselig ikke så langt hjem fra Tvååker Ej, mange gange tillykke med det! Godt gået! :th2:
Kira Besvaret July 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 9, 2006 Nej det kan han ikke vi læser ikke det skrammel :) , hjemmesko bruger vi ikke her, kolde fra kassen må han jo lære på et tidspunkt :D Lige nu koncentrerer han sig om at fange måger - det går sådan nogenlunde :th2:
credde Besvaret July 9, 2006 Rapporter Besvaret July 9, 2006 Tillykke med det :th2: Så får Lars måske lidt fred ? :-)
BS Besvaret July 9, 2006 Rapporter Besvaret July 9, 2006 Kæmpe tillykke med det. Kender godt til hvilken kamp det kan være. Havde en god ven der var meget aktiv med Afghanske mynner. Puha siger jeg bare.
ccdj Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Jeg vil helt vildt gerne prale af min super hund Efter et par års hård slid og en fandens mange penge i udstillingsgebyr lykkedes det endelig denne weekend at få ham gjort til både svensk og dansk udstillingschampion :th2: Så der var pludselig ikke så langt hjem fra Tvååker KÆMPE grattis & tillykke til Ivan!!!! :D godt gået, det må være en dejlig fornemmelse, efter at have arbejdet mod det i lang tid :th2: smil fra Christina
Kira Besvaret July 10, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 10, 2006 Mange tak siger vi herfra :th2: Credde: Næh nej - nu kan han jo blive champion i specialklubben også så er der jo verdensudstilling i Polen til november OG så kommer der en lillesøster til Ivan til november også - så næste år kører det derud af igen ;) Men vi behøver ikke køre sydsverige tyndt længere - faktisk har jeg aflyst en tur til Öland i vores ferie hvor der var udstilling - så du behøver ikke have ondt af Lars
Kira Besvaret July 10, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 10, 2006 De kommer - venter på mine svenske "hundevenner" sender lidt billeder fra weekenden
Lynge Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 så du behøver ikke have ondt af Lars Jo Credde du må godt have lidt ondt af mig:th2:
credde Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Jo Credde du må godt have lidt ondt af mig:th2: Jeg kommer gerne med moralsk støtte til dig
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu