Nenad Skrevet July 10, 2006 Rapporter Skrevet July 10, 2006 Hejsa Jeg opgav at komme til danmark her til morgen. Skulle have været med toget 8:42 men kom først afsted omkring 9:26... Var ved sukkertop nogle minutter senere og steg af toget omkring klokken 9:50 for at tage bussen hjem. Imellem 8:42 og 9:50 havde der ingen informationer været i toget om hvad der sker eller hvornår vi kører videre. På stationen var der politi og en masse mennesker der savnede info.... Endnu en mandag. Mvh Nenad
MC Manden Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Hejsa Jeg opgav at komme til danmark her til morgen. Skulle have været med toget 8:42 men kom først afsted omkring 9:26... Var ved sukkertop nogle minutter senere og steg af toget omkring klokken 9:50 for at tage bussen hjem. Imellem 8:42 og 9:50 havde der ingen informationer været i toget om hvad der sker eller hvornår vi kører videre. På stationen var der politi og en masse mennesker der savnede info.... Endnu en mandag. Mvh Nenad Var med samme tog. 1. dag efter ferie ... fed start ! Togføreren kom iøvrigt ind i kupeen og sagde "UD ... UD !!!" Jeg spurgte ham (meget stille og roligt) "Hvad sker der ? Hvad skal vi foretage os ?" Han gloede på mig og sagde "Gå over på den anden side" Mig: "Hvilken anden side ??? Ham: " Af perronen, kan du ikke se det ?" sagde han surt.... Jeg undlad at svare igen... han havde sikkert en rigtig dårlig dag ...
Nenad Besvaret July 10, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 10, 2006 Kom der et andet tog og samlede jer op? Jeg kunne se fra busen at lige pludseligt var der en del der skulle med taxa, de skulle nok nå fly. Gad vide hvad politiet lavede der, på dsb.dk står der at det skyldes signal problemer. Jeg så ikke poliet stå med flag for ar signaler frem om tilbage for togene..... Mvh Nenad
MC Manden Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Kom der et andet tog og samlede jer op? Jeg kunne se fra busen at lige pludseligt var der en del der skulle med taxa, de skulle nok nå fly. Gad vide hvad politiet lavede der, på dsb.dk står der at det skyldes signal problemer. Jeg så ikke poliet stå med flag for ar signaler frem om tilbage for togene..... Mvh Nenad Ja, der kom et andet tog, og jeg var i kbh ca. 10.15 (Gaaaab) Politiet stod omkring en stor sort kuffert og holdt mennesker væk, men der kom et par løbene, så mon ikke det var deres kuffert ?
Futz Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 DSB har folk til at plante kuffeter eller sende "pakker" med toget hver gang det er ved at skride for dem. *konspirerer*
tim_pedersen_ Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Forsinkelser de sidste 14 dage. Jeg har taget tåget det sidste år. og har aldrig oplevet så mange forsinkelser, aflysninger eller problemer som de sidste 14 dage. Jeg har opgivet at holde styr og registerer forsinkelser på det skema jeg har fået udleveret da har været problemer med samtlige tåg jeg har været med. Hvad siger i andre. ? Skod DSB. Fra August bliver det bil, så må jeg betale den merpris. Farvel DSB / Skånetrafikken. Mvh Tim
thn Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Ja før jeg flyttede herover kørte jeg hver dag med Arriva i vestjylland. Det var tider. De kan finde ud af det
Gio Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Ja før jeg flyttede herover kørte jeg hver dag med Arriva i vestjylland. Det var tider. De kan finde ud af det...dét kunne de så ikke med bustrafikken i Kbh. Men ok - der er jo også en bette forskel på jyder og kjøwenhaun´ere ;)
TDC Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Ha ha, Nu er det blevet så slemt at nyheder om toget bliver bragt under Sporten i SydSvenskan Så må det næste trin sq være at man kan spille hos bookmakeren, om man kan komme med toget eller ej. Så kan man da tjene hjem til det togkort, man ikke kan bruge :)
MC Manden Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Ha ha' date=' Nu er det blevet så slemt at nyheder om toget bliver bragt under Sporten i SydSvenskan Aha... det forklarer hvorfor man kører i "modsatte" spor... I morges sad jeg og tænkte, ad man skiftede til "det forkerte" spor ... "bare man nu har styr på DET, og ikke sende et tog i modsatte retning".... Man ved sgu aldrig hvad de kan finde på. Jeg har iøvrigt købt togkort gældende til 31/8. Derefter bliver der motorcykelpendling. Orker ikke togene Andre som skal til det centrale kbh (hovedbanen) Ankomst ca. kl 8 afgang ca. 16 ?? Så kunne vi jo pendle sammen
nyisverige Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Aha... det forklarer hvorfor man kører i "modsatte" spor... I morges sad jeg og tænkte, ad man skiftede til "det forkerte" spor ... "bare man nu har styr på DET, og ikke sende et tog i modsatte retning".... Man ved sgu aldrig hvad de kan finde på. Jeg har iøvrigt købt togkort gældende til 31/8. Derefter bliver der motorcykelpendling. Orker ikke togene Andre som skal til det centrale kbh (hovedbanen) Ankomst ca. kl 8 afgang ca. 16 ?? Så kunne vi jo pendle sammen Skulle du ikke motorcykel-pendle ?
MC Manden Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Skulle du ikke motorcykel-pendle ? Jo, hvis jeg ikke finder nogle andre at køre med.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu