Nenad Skrevet July 10, 2006 Rapporter Skrevet July 10, 2006 Hejsa Jeg kan læse her i gruppen at en del skal til Italien. Kører i derned eller hvad gør I? Vi skal selv til Milano og jeg har regnet mig frem til at det er billigst at tage fly til Milano og leje en bil der. Vi har ført kørt der ned selv, men jeg orker ikke mere især pga. fly er under 1000,- pr. person. Vi skal være aftes i 10 dage og skal være i Italien og Frankrig, rettet skal vi på tur mellem Venedig og Nice. Ved nogen af jer om der findes et firma hvor man kan leje bil i Italien og lever den i Frankrig uden at det skal koster 500€ og derefter for det nummer? Mvh Nenad
mrode Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Hejsa Jeg kan læse her i gruppen at en del skal til Italien. Kører i derned eller hvad gør I? Vi flyver derned.. efter jeg kørte fra københavn til ca. 100 km nord for stockholm gider jeg ikke længere køre lange strækninger. Vi tager til Milano hvor der åbenbart skal shoppes (ikke en af mine ideer) og efter et par dage lejer vi en bil i Linate Lufthavn - hos Avis, da jeg med mine rabataftaler ikke kunne finde nogen andre der var billigere. Så kører vi til et lille hus nord for Lucca hvor der skal slappes af i en uge og drikkes en masse brunello og spises meget italiensk mad.. Så skal vi åbenbart tilbage til Milano for at shoppe videre i nogle dage igen (man får åbenbart abstinenser efter en uge )
Nenad Besvaret July 10, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 10, 2006 Kender du et indkøbs-center i Milano der skulle være blandt top 5 i europa efter størrelsen? Jeg har en ide om at tage konen der den sidste dag, jeg tør ikke den første... Vi bruger autoeuropa som vi fandt billigst for 10 dage. Mvh Nenad
mrode Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Kender du et indkøbs-center i Milano der skulle være blandt top 5 i europa efter størrelsen? Jeg har en ide om at tage konen der den sidste dag, jeg tør ikke den første... Vi bruger autoeuropa som vi fandt billigst for 10 dage. Ikke lige nu, men det gør jeg sikkert inden ugens udgang.. jeg har med vilje ikke ville være en del af shopping-planlægningen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu