Lynge Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 De tal der er da helt væk i hampen.... de skylder ja' date=' men ikke den sum penge...[/quote'] Jeg er ked af at sige det, men den skulle være go nok, det skal dog siges at Juve langt fra er den eneste klub der skylder en helvedes masse penge, Roma spillede vist sidste sæson på en dispensation fordi de skylder mere end hvad der er tilladt ifølge UEFA´s regler. Har desværre ikke været i stand til at finde noget på nettet om hvor meget de skylder væk, men ham Henrik Juul Hansen fortalte det på Tv2 den anden dag. Men jeg fandt noget andet interresant, hvis Juve bliver tvangsnedrykket så står de til at tabe 1,1 milliard i CL og TV indtægter om året, derud over er der flere af deres store sponser aftaler baseret på at de spiller i Serie A, så de risikere at de bliver ophævet.
Lynge Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Nej da , det er netop i disse tider man viser man er en ægte fan, og til de kommentarer længere nede omkring købte dommere.... kan kun ryste på hovedet.... 1, ingen er dømt endnu.... 2 . det er for helvede Italien vi snakker om ... alt er jo korrupt..... Så nej mimse , det bliver skam stadig stående... Jeg vil give dig ret i en ting, det er i modgang man skal vise sig som rigtig fan, helt enig, men man skal også være kritisk overfor hvad der sker i klubben;)
claus Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Altså, hvad er det fede i at holde med et hold der snyder ? Det kan godt være du vil kalde digselv for ægte fan, men hvor sjovt er det at være fan for et holde der vinder fordi de har betalt dommerne ??? Og, et argument med at alt er korrupt i Italien (og dermed legalt ?) er da for amatør-agtigt. Hvis alt er korrupt, så er der sgu da for alvor grund til at grine af jer fans. Tænk engang at i gider bruge tid på noget fodbold, hvor resultatet på forhånd er givet... Klubben og det den står for har jo intet med de næb der har styret den at gøre, hele grundlaget bag juventus har jo ikke noget med Moggi og co at gøre, du kan ikke være meget inde i fodbold med den kommentar, eller også er du typen der bare skifter til det hold som vinder mest... Sidst men ikke mindst , kan jeg til din info , fortælle at der primært er talt om specielle dommere til VENSKABSKAMPE.... ergo ikke den helt vilde forseelse, men ja stadig en forseelse... Grunden til jeg nævnte det med det korrupte var at det jo på sin vis ikke kan komme bag på nogen ,at sådan noget skulle være foregået i Italien, dermed ikke legalt, bare ikke særlig overraskende...
MC Manden Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Klubben og det den står for har jo intet med de næb der har styret den at gøre, hele grundlaget bag juventus har jo ikke noget med Moggi og co at gøre, du kan ikke være meget inde i fodbold med den kommentar, eller også er du typen der bare skifter til det hold som vinder mest... Sidst men ikke mindst , kan jeg til din info , fortælle at der primært er talt om specielle dommere til VENSKABSKAMPE.... ergo ikke den helt vilde forseelse, men ja stadig en forseelse... Grunden til jeg nævnte det med det korrupte var at det jo på sin vis ikke kan komme bag på nogen ,at sådan noget skulle være foregået i Italien, dermed ikke legalt, bare ikke særlig overraskende... Tror man skal være særdeles inkaneret fan for at sige så meget vrøvl på så kort tid. PS... har supportet mit hold siden 1982
credde Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Hvor står, at det kun er venskabskampe? Er selv Juventus fan, og synes det er for dumt/pinligt/uacceptabelt at købe dommere m.m. Men husk nu på, at Milan, Fiorentina og Lazio også er i blandt og jeg håber da, at de får samme straf som Juventus, hvis de alle kendes skyldige. Vil stadig støtte Juventus i deres sabbat år i Serie B, man støtter da sit hold i tykt og tyndt.
claus Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Fortæl mig venligst hvilken del af der er vrøvl...... Gad godt vide hvilken klub du er fan af.... Og venligst fortæl mig hvorfor en ansat direktør, pludselig gør en hel klub til noget lort... Du forbløffer mig...
claus Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Hvor står' date=' at det kun er venskabskampe?[/quote'] Jeg har undersøgt sagen en hel del , og det drejer sig mest om at Juventus i en række forskellige venskabskampe, skulle have ønsket sig nogle specielle dommere , af ham der nu er gået af... Dog skulle der også være et par serie A kampe indblandet, blandt andet det år hvor Lazio bliver mestre... Men snyd er snyd , og ja man følger sit hold i tykt og tyndt...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu