Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der andre som mig der har fået den opfattelse at mountainbikes i Sverige er et fuldstændig jomfrueligt område...? Jeg er på udkig efter real-stuff MTB af høj kvalitet - mærkevarer og vil gerne sammenligne priser med DK. Men indtil videre er det ikke lykkedes mig at finde en reel cykelforretning der har nogle ordentlige cykler. Er der nogle der har nogle tips til det? Og jeg undsiger mig helst BILTEMA..!

• 1 month later...
Besvaret
Er der andre som mig der har fået den opfattelse at mountainbikes i Sverige er et fuldstændig jomfrueligt område...? Jeg er på udkig efter real-stuff MTB af høj kvalitet - mærkevarer og vil gerne sammenligne priser med DK. Men indtil videre er det ikke lykkedes mig at finde en reel cykelforretning der har nogle ordentlige cykler. Er der nogle der har nogle tips til det? Og jeg undsiger mig helst BILTEMA..!
Ja det er korrekt det ikke er den store dille i skåne - men længere mod nord er det ret stort (og derfor er forretningerne der også). Faktisk er svenskerne rigtigt godt med internationalt på MTB-scenen, så de kan godt køre på "den lille fede".
Besvaret

Alt cykeudstyr bør købes i dk eller tyskland. Udbudet er utroligt dårligt og dyrt i Sverige, cykelcity i Lund kan bestemt ikke anbefales. Prøv Roadbikeshop eller heino cykler i Stor København.

Besvaret

Tak for input.. Så fik jeg da bekræftet mine observationer... Så skal der alligevel ikke købes cykel i Sverige.... Vil også have svært ved at udskifte min gode gamle Schwinn Moab 1.. PS: Muhammed Ali kørte også på Schwinn.....!

Besvaret
Så fik jeg da bekræftet mine observationer... Så skal der alligevel ikke købes cykel i Sverige.... Vil også have svært ved at udskifte min gode gamle Schwinn Moab 1.. PS: Muhammed Ali kørte også på Schwinn.....!
Hvor meget kører du?
  • 3 weeks later...
Besvaret

Lidt sent svar..! Titta... Jeg har ikke kørt i to år, men kommer forhåbentlig igang igen inden alt for længe. Efterhånden som man lærer Skåne at kende begynder man at se nogle muligheder ude i skovene. Der var en anden tråd med nogle MTB folk... Det er nok værd at følge op på dem når du/jeg/vi skal ud og cykle....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...