credde Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 OT = Hvor flytter i hen og hvof´? De har købt en gård med plads til butikken også, så vidt, jeg har fået fortalt, så er det topdollar
Guest jxhab Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 De har købt en gård med plads til butikken også' date=' så vidt, jeg har fået fortalt, så er det topdollar [/quote'] jeps det er vidst også rigtigt. Stakkels peter der går der og knokler i varmen ;)
2EThADoN Besvaret July 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 18, 2006 Jeps... Du skal väre velkommen.. bare ring inden du kommer på 046 32 42 60 vi er ved at flytte så vi er ikke så meget i Lund..:) Kanon! Gør jeg... :)
Peter H. Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 De har købt en gård med plads til butikken også' date=' så vidt, jeg har fået fortalt, så er det topdollar [/quote'] Jeps vi har köbt en gård i Hörby,og nu er det bare med at komme og köbe ny bil :):) Det vi har nu er leje og koster det kassen,så nu flytter vi og får vores drömme bolig :)
credde Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 Hvornår var det du inviterede til middag? ;)
Peter H. Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 Hvornår var det du inviterede til middag? ;) Vi bliver nok nöd til at holde en kämpe grillfest når det hele er på plads :):)
Homer Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 Jeps vi har köbt en gård i Hörby,og nu er det bare med at komme og köbe ny bil :):) Det vi har nu er leje og koster det kassen,så nu flytter vi og får vores drömme bolig :) Så er det jo slut med ØRESUNDsdebat for dit vedkommende - ind på RINGSJÖdebatten med dig!!
credde Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 LOL..Feriebarn...fis nu bare til Sardinien din heldige gris :):) Homer skal du også til Sardinien ;) Jeg tror lige du tog fejl Peter
Peter H. Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 Homer skal du også til Sardinien ;) Jeg tror lige du tog fejl Peter Jeg har ikke skrevet noget :) eller :)
Guest jxhab Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 Vi bliver nok nöd til at holde en kämpe grillfest når det hele er på plads :):) Det lyder godt, hvornår skal vi komme! Vejret er jo helt perfekt i dag!
Peter H. Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 Det lyder godt' date=' hvornår skal vi komme! Vejret er jo helt perfekt i dag! [/quote'] Vi flytter helt omkring den 1/8 og der er vi ikke helt på plads,Men vi skal nok gi lyd fra os når vi er klar :):)
Guest jxhab Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 Vi flytter helt omkring den 1/8 og der er vi ikke helt på plads' date='Men vi skal nok gi lyd fra os når vi er klar :):)[/quote'] Det lyder godt, så kan det være vi skal gøre lidt forretning hehe =)
credde Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 Jeg har ikke skrevet noget :) eller :) Bavian, du sletter bevismaterialet
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu