lorup Skrevet July 14, 2006 Rapporter Skrevet July 14, 2006 Hej alle, Flytter samme med kone og datter til Bunkeflostrand omkring oktober i år og er derfor ved at kigge på ny bil Jeg tror det bliver VW Touran 140 HK Auto DSG. Derfor vil jeg gerne lige høre om der er nogen af jer der har erfaringer med ovennævnte nav system?. Det være sig betjeningen, opdatering, kvalitet etc. Mine tanker er om det er et reelt match til f.eks. et TomTom eller Garmin mobil anlæg?. Takker på forhånd og tak for et helt fantastisk godt forum! Mvh. Søren
Guest ThomasO Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 En jeg kender ved forskellen på løs TomTom navi, og en indbygget model. En brosten, og en lang arm fra en scooterkører, så tager det 5 sekunder at miste sin navi midt inde i byen. Mens man står inde i en butik og kigger på....
Raveie Besvaret July 15, 2006 Rapporter Besvaret July 15, 2006 Hej Hvad med at købe den med Mfd2? mvh Allan
lorup Besvaret July 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 15, 2006 Tak for svarene: Hvad med at købe den med Mfd2? Øhh.. Hvad er det?. Da man ikke kan søge på VWs hjemmeside, kan jeg ikke slå det op. Mvh. Søren
BS Besvaret July 15, 2006 Rapporter Besvaret July 15, 2006 Hvad er det?. Da man ikke kan søge på VWs hjemmeside, kan jeg ikke slå det op. Mvh. Søren http://www.google.dk/search?hl=da&q=VW%2Bmfd2&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
Raveie Besvaret July 15, 2006 Rapporter Besvaret July 15, 2006 Det er et navigation's anlæg til alle biler i Audi-gruppen (Audi-Vw-Skoda-Seat-Porsche osv) Det er en kanont system. Køre selv med en mfd1 i min bil. De er til at finde til billige penge på Ebay. Her er en for at du kan se den: http://cgi.ebay.co.uk/VW-MFD-2-Navigation-GOLF-PASSAT-TOURAN-JETTA-Nav-Dvd_W0QQitemZ110007869246QQihZ001QQcategoryZ75327QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Prøv også at gå ind på www.ebay.de , og skriv "mfd2 touran". Mvh Allan
credde Besvaret July 15, 2006 Rapporter Besvaret July 15, 2006 Kan klart anbefale MFD versionen. Havde det i min A4-er (der hedder det bare Navi Plus) og det er super.
Peter H. Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 Hej alle, Flytter samme med kone og datter til Bunkeflostrand omkring oktober i år og er derfor ved at kigge på ny bil Jeg tror det bliver VW Touran 140 HK Auto DSG. Derfor vil jeg gerne lige høre om der er nogen af jer der har erfaringer med ovennævnte nav system?. Det være sig betjeningen, opdatering, kvalitet etc. Mine tanker er om det er et reelt match til f.eks. et TomTom eller Garmin mobil anlæg?. Takker på forhånd og tak for et helt fantastisk godt forum! Mvh. Søren Org Navi er altid bedst :):):)
Gio Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 Org Navi er altid bedst :)Sikke dog en uholdbar generalisering! Jeg er sikker på et givent navi fra 2002 kan have store problemer overfor et eksternt TomTom årgang 2006, eller anden ekstern navi. Fordi det er indbygget/originalt, så behøver det jo ikke være bedre. :o
Raveie Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 Sikke dog en uholdbar generalisering! Jeg er sikker på et givent navi fra 2002 kan have store problemer overfor et eksternt TomTom årgang 2006, eller anden ekstern navi. Fordi det er indbygget/originalt, så behøver det jo ikke være bedre. :o Du kan da heller ik sammenligne et navi system fra 2002 med et fra 2006 ;)
lorup Besvaret July 16, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 16, 2006 Det er et navigation's anlæg til alle biler i Audi-gruppen (Audi-Vw-Skoda-Seat-Porsche osv) Det er en kanont system. Køre selv med en mfd1 i min bil.... Mvh Allan Tak for det Allan. Har du (eller andre) evt. erfaring med installation?. Er det til at gøre selv, ellers skal det gøres "pro"?. Min tekniske snilde hvad angår elektronik kan nok ligge på et meget lille sted Mvh. Søren
Peter H. Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 Sikke dog en uholdbar generalisering! Jeg er sikker på et givent navi fra 2002 kan have store problemer overfor et eksternt TomTom årgang 2006, eller anden ekstern navi. Fordi det er indbygget/originalt, så behøver det jo ikke være bedre. :o Nu bruger vi Tom Tom når vi henter biler i Udlandet og når vi så köre i en bil med org navi er den mere stabil og er ikke off så snart man er ude på landet.. Det er jo også bare min mening :):)
Gio Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 Du kan da heller ik sammenligne et navi system fra 2002 med et fra 2006 ;)Jo jo...bare det er originalt, så er det bedre! ;)
Raveie Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 Jo jo...bare det er originalt, så er det bedre! ;) [/QUOT Hehe :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu