Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle, Flytter samme med kone og datter til Bunkeflostrand omkring oktober i år og er derfor ved at kigge på ny bil :eek: Jeg tror det bliver VW Touran 140 HK Auto DSG. Derfor vil jeg gerne lige høre om der er nogen af jer der har erfaringer med ovennævnte nav system?. Det være sig betjeningen, opdatering, kvalitet etc. Mine tanker er om det er et reelt match til f.eks. et TomTom eller Garmin mobil anlæg?. Takker på forhånd og tak for et helt fantastisk godt forum! Mvh. Søren

Guest ThomasO
Besvaret

En jeg kender ved forskellen på løs TomTom navi, og en indbygget model. En brosten, og en lang arm fra en scooterkører, så tager det 5 sekunder at miste sin navi midt inde i byen. Mens man står inde i en butik og kigger på....:eek:

Besvaret

Det er et navigation's anlæg til alle biler i Audi-gruppen (Audi-Vw-Skoda-Seat-Porsche osv) Det er en kanont system. Køre selv med en mfd1 i min bil. De er til at finde til billige penge på Ebay. Her er en for at du kan se den: http://cgi.ebay.co.uk/VW-MFD-2-Navigation-GOLF-PASSAT-TOURAN-JETTA-Nav-Dvd_W0QQitemZ110007869246QQihZ001QQcategoryZ75327QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Prøv også at gå ind på www.ebay.de , og skriv "mfd2 touran". Mvh Allan

Besvaret
Hej alle, Flytter samme med kone og datter til Bunkeflostrand omkring oktober i år og er derfor ved at kigge på ny bil :eek: Jeg tror det bliver VW Touran 140 HK Auto DSG. Derfor vil jeg gerne lige høre om der er nogen af jer der har erfaringer med ovennævnte nav system?. Det være sig betjeningen, opdatering, kvalitet etc. Mine tanker er om det er et reelt match til f.eks. et TomTom eller Garmin mobil anlæg?. Takker på forhånd og tak for et helt fantastisk godt forum! Mvh. Søren
Org Navi er altid bedst :):):)
Besvaret
Org Navi er altid bedst :)
Sikke dog en uholdbar generalisering! Jeg er sikker på et givent navi fra 2002 kan have store problemer overfor et eksternt TomTom årgang 2006, eller anden ekstern navi. Fordi det er indbygget/originalt, så behøver det jo ikke være bedre. :o
Besvaret
Sikke dog en uholdbar generalisering! Jeg er sikker på et givent navi fra 2002 kan have store problemer overfor et eksternt TomTom årgang 2006, eller anden ekstern navi. Fordi det er indbygget/originalt, så behøver det jo ikke være bedre. :o
Du kan da heller ik sammenligne et navi system fra 2002 med et fra 2006 ;)
Besvaret
Det er et navigation's anlæg til alle biler i Audi-gruppen (Audi-Vw-Skoda-Seat-Porsche osv) Det er en kanont system. Køre selv med en mfd1 i min bil.... Mvh Allan
Tak for det Allan. Har du (eller andre) evt. erfaring med installation?. Er det til at gøre selv, ellers skal det gøres "pro"?. Min tekniske snilde hvad angår elektronik kan nok ligge på et meget lille sted :rolleyes: Mvh. Søren
Besvaret
Nu bruger vi Tom Tom når vi henter biler i Udlandet og når vi så köre i en bil med org navi er den mere stabil og er ikke off så snart man er ude på landet.. Det er jo også bare min mening :):)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...