Rasmus24 Skrevet July 16, 2006 Rapporter Skrevet July 16, 2006 Ville lige høre hvad I kan anbefale af abonnoment, Skal bo i sverige, arbejde i danmark. Alle jeg kontakter opholder sig stort set i dk, jeg skriver mest sms'er, ringer ikke så meget. Rasmus
Gio Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 Ville lige høre hvad I kan anbefale af abonnoment, Skal bo i sverige, arbejde i danmark. Alle jeg kontakter opholder sig stort set i dk, jeg skriver mest sms'er, ringer ikke så meget. Rasmus Dansk 3 - bestilles INDEN du flytter!
Rasmus24 Besvaret July 16, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 16, 2006 Ja det læste jeg lidt om herinde, men brokker de sig ikke når jeg så skal ha ændret min adresse eller opretter jeg mit abonnoment i en andens navn, som så er bosat i dk ?
bozzen Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Du betaler over PBS, og nej, de brokker sig ikke.
larscph Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Du betaler over PBS' date=' og nej, de brokker sig ikke.[/quote'] Faktisk foreslår de selv om man ikke kender en i DK hvis det er man ringer til dem ;) Eller det gjorde de i det mindste med os.
Guest jxhab Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Faktisk foreslår de selv om man ikke kender en i DK hvis det er man ringer til dem ;) Eller det gjorde de i det mindste med os. De mangler også kunder i DEN GRAD hehe..
Rasmus24 Besvaret July 17, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 17, 2006 Okey, så de går ligefrem ind for fusk Kan jeg få mit gamle nummer med, selvom det så ikke bliver mig der står som bruger? Ved nogen af jer om dækningen er god omkring Bunkeflostrand ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu