Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Altså, hvis du vil have katteskrøner: Røde katte er vilde (ikke de sorte) Stribede katte og katte med en ekstra tå fanger flere mus Tortiekatte (også kaldet skildpaddefarvede eller trefarvede) er skøre i bolden Hvide katte er altid døve Den eneste jeg selv kan bekræfte er at tortiekatte er "alternativt begavede", i hvert fald mine... Men i øvrigt tror jeg at kattens temperament hænger mindre sammen med farven end med hvad katten har lært hos sin mor og de mennesker den har været omgivet af under sin opvækst :-D Og det er en rigtig god ide at anskaffe sig en kat eller to fra Kattkommando Syd, held og lykke med projektet!

Besvaret

Kælekat :new: Hej Christine og alle andre... Angående det med at sorte katte ikke skulle være kælne...PJAT!!!! Har selv to af slagsen..Felix , en stor sort hankat og hans søster en pjusket sort fin dame..begge er MEGET kælne. Specielt Felix er meget opsøgende hvad angår nusseri..Allerhelst vil han hænge på min skulder og hyggebide i mit hår..Alt imens han sjavler og spinder højlydt af glæde..Hvis nogen taler med ham svarer han og hvis man giver ham en ordentlig legeRuskeTur syntes han bare det er ski'e skægt. Sophie er en morkat..Jeg er altså den bedste i verden,;) men andre kan dog bruges når hun lige får lov til at se dem an.. hendes ynglingsstilling er på ryggen med poterne æltende i luften imens der er dømt mavenus..Kalder hende nogle gange rullemarie fordi hun glemmer tid og sted og dratter ned hvis ikke jeg holder hende.. Ja det er så min erfaring med sorte katte..Har haft katte i andre farver og ALLE var kælne ..Det har noget med sindet at gøre..De er lige så individuelle som du og jeg..:) Har dog til gengæld hørt fra mange at hankatte er mere kælne end "tøzerne"

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...