Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Nogen der kan anbefalde en AC til hjemmet? Vi bor i en lejlighed på 55m2 og har det meget varmt, vi bor oven på et tør rum samt pumpe rum. Om vinteren er det dejligt men sommeren kan vi nok ikke overleve. Hvem kan anbefalde et mobilt klima? Vi har set at http://www.bauhaus.se/ har to modelerm og vi er meget lune på den stor af dem. Hvad kan I anbefalde og hvad har i erfaring med? På forhånd tak Nenad

Besvaret

Hej Lars Det må vi ikke have i vores lejlighed. Vi må intet have ude på vores altan (har ikke en altan aligevel) iflg. reglerne samt intet på vægen. Så det skal være en mobil, jeg kan se at de ligger på 51-53db, og det er ikke det store støj. Mvh Nenad

Besvaret

OK. Jeg syntes bare at den mobile jeg havde før vi fik et par fastmonterede støjede pænt meget hvis man skulle sove - eller bare have den i stuen. Men hvis man kan leve med larmen fungerer de sådan set OK. Man kan faktisk godt få mobile der består af to dele - hvor det bare er en "kasse" på vel 60x60 cm man skal have stående udenfor - og den hænger så sammen med den indenfor med et tykt kabel. Men det hjælper jo ikke stort hvis du ikke har noget udenfor sted at stille den! :rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...