Jump to content

Lege kammerater/overnatnings mulighed søges

Recommended Posts

Skrevet

Hej Ja, nu er det jo sådan at min mor og far skal ud og rejse igen. Så jeg tænkte lige jeg ville høre om der var nogle der ville lege et par dage ? Har en løsning i baghånden men han er ik så sjov syntes jeg :) Så hvis der er nogen der kan og har lyst så er det fra d. 5-12 aug. evt bare et par dage, så jeg også kommer lidt ud :rolleye: Ellers syntes jeg snart vi skal ud og gå nogle turen sammen, så kan vi jo tage de voksne med, så de kan samle op efter os :sick: Nogen der har lyst til det ? Ring evt. til min mor Miriam på +45 3122 5060 eller skriv til hende herinde.

Besvaret
Slet ingen der vil ud og gå ?
Hej Bimmer og Mor jaaa vi to er i løbetid :love: og så syntes vi det er lidt varmt engang imellem :D snevejr2001.jpg Og vores mor ja hun er sku' snart nemmere at trille afsted :lol:.....så vores gå ture er ikk' så lange som de plejer at være. knus og potedask fra Maggie og Luna
Besvaret
Vovserne her - og vi - har ferie de næste tre uger... Så vi og hundene kan godt lokkes til en luftetur - men først efter weekend'en. Men så er vi til gengæld også superfriske!!
Jeg synes den ene hund fylder kurven noget mere ud end den anden :laugh:
Besvaret
Hej Bimmer og Mor jaaa vi to er i løbetid :love: og så syntes vi det er lidt varmt engang imellem :D snevejr2001.jpg Og vores mor ja hun er sku' snart nemmere at trille afsted :lol:.....så vores gå ture er ikk' så lange som de plejer at være. knus og potedask fra Maggie og Luna
Ja, jeres mor har jo været i løbetid :-) men så må i jo have det tilgode...
Besvaret
Hej Bimmer og Mor jaaa vi to er i løbetid :love: og så syntes vi det er lidt varmt engang imellem :D
Nøj hvor er den kær i vindueskarmen ;) I øvrigt lidt en skam, at den fine brune er en tæve - vi lurer lidt på om vi ikke skulle prøve noget med lidt hvalpe på vores lille sorte raket-hund og er sikker på at sådan en fin brun labrador kunne give nogen rigtig fine hvalpe sammen med Sif :) Vores syntes nu også det er varmt - selv om Simba bare SKAL PRØVE at ligge ude i solen på terassen så snart lejlighed byder sig selv om det er 40° varmt..
Besvaret
Jeg synes den ene hund fylder kurven noget mere ud end den anden :laugh:
Hehe... Sif er nu blevet lidt større siden - men fylder på ingen måde kurve ud i samme grad som Simba gør når hun (helt frivlligt i øvrigt) tager kurven på... ;)
Besvaret
Nøj hvor er den kær i vindueskarmen I øvrigt lidt en skam, at den fine brune er en tæve - vi lurer lidt på om vi ikke skulle prøve noget med lidt hvalpe på vores lille sorte raket-hund og er sikker på at sådan en fin brun labrador kunne give nogen rigtig fine hvalpe sammen med Sif :) Vores syntes nu også det er varmt - selv om Simba bare SKAL PRØVE at ligge ude i solen på terassen så snart lejlighed byder sig selv om det er 40° varmt..
Ja de er sku' søde.....men jeg er jo også deres MOAR!! :rolleyes: vi har selv pønset på at få hvalpe på Maggie mangler også bare en brun labrador han, så hvis i støder på en må du gerne sige til ;) Jeg har et badebassin stående ude i have hvor den store hun tager et dyp engang imellem, den lille hun er ikke til at få i men lad mig side det sådan på stranden har hun sku' også redningsvest på :lol: for hun kan ikke svømme smil fra Christina
Besvaret
Ja de er sku' søde.....men jeg er jo også deres MOAR!! :rolleyes: vi har selv pønset på at få hvalpe på Maggie mangler også bare en brun labrador han, så hvis i støder på en må du gerne sige til ;) Jeg har et badebassin stående ude i have hvor den store hun tager et dyp engang imellem, den lille hun er ikke til at få i men lad mig side det sådan på stranden har hun sku' også redningsvest på :lol: for hun kan ikke svømme
Skal nok sige til hvis vi finder en! Ellers har vi en rigtig flot sort "klassisk" labrador i baghånden. Han bor bare i Danmark så det har jo nærmest karakter af arrangeret ægteskab ;) Den store her mener bestemt at vand er meget, meget giftigt og farligt for hunde, så det skal hun ikke nyde noget af. Den lille kan gode lege lidt med en vandstråle fra vandslangen hvis man lokker lidt... Til gengæld æææælsker de begge to isterninger og havde de regnet systemet ud ville de selv tage dem fra automaten i fryseren!
Besvaret
Skal nok sige til hvis vi finder en! Ellers har vi en rigtig flot sort "klassisk" labrador i baghånden. Han bor bare i Danmark så det har jo nærmest karakter af arrangeret ægteskab ;) Den store her mener bestemt at vand er meget, meget giftigt og farligt for hunde, så det skal hun ikke nyde noget af. Den lille kan gode lege lidt med en vandstråle fra vandslangen hvis man lokker lidt... Til gengæld æææælsker de begge to isterninger og havde de regnet systemet ud ville de selv tage dem fra automaten i fryseren!
vores amerikaner køleskab med ismaskine er også en af sommerens favoritter her...de eeeeelsker at få isterninger ;)
Besvaret
vores amerikaner køleskab med ismaskine er også en af sommerens favoritter her...de eeeeelsker at få isterninger ;)
Ja.. Sjovt.. Men det knaser selvfølgelig dejligt!! Den store kan endda kende forskel på lyden af knust og hel is - og hvis man bare knuser is til et glas så gider hun ikke besvære sig ud i køkkenet efter det. Er det derimod hele man laver så kommer hun løbende med hyl og piv af bare ivrighed lige meget hvad hun så ellers laver.
Besvaret

Ivan er også altid klar på en gåtur - sidst der blev snakket om gåtur var der ikke den store tilslutning. Vi var 2 og den anden kørte fra Helsingborg og herned :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...