Toft Skrevet July 24, 2006 Rapporter Skrevet July 24, 2006 Ja, vi må jo ikke få et sådan forum, så jeg starter en tråd i stedet :) I aften spiller de lokale helte, Bunkeflo IF, en venskabskamp mod Luton Town fra Championship League i England :th2: Kampen starter kl. 19.00 og jeg tænkte om der var andre entusiaster der har lyst til at se en herre kamp i aften? Luton er total kult jo, især hvis man har spillet CM hele sit liv :D Håber på noget lokal opbakning fra andre, og folk fra Malmö er jo også velkommen herud ;) Man er velkommen her hos mig til lidt opvarmning, i form af en kold patron, inden storkampen starter..
Raveie Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Ja, vi må jo ikke få et sådan forum, så jeg starter en tråd i stedet :) I aften spiller de lokale helte, Bunkeflo IF, en venskabskamp mod Luton Town fra Championship League i England :th2: Kampen starter kl. 19.00 og jeg tænkte om der var andre entusiaster der har lyst til at se en herre kamp i aften? Luton er total kult jo, især hvis man har spillet CM hele sit liv :D Håber på noget lokal opbakning fra andre, og folk fra Malmö er jo også velkommen herud ;) Man er velkommen her hos mig til lidt opvarmning, i form af en kold patron, inden storkampen starter.. Ville gerne, men flytter først til Bunkeflo på næste tirsdag. Mvh Allan
repeat Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Damn it....er på arbejde.....ellers godt intiativ Toft
Persson Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Ja' date=' vi må jo ikke få et sådan forum, så jeg starter en tråd i stedet :)[/quote'] Det er jo stort med et eget forum hvad skal vi dog ikek få fyldt i det
Toft Besvaret July 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 24, 2006 Vi endte med at blive fem der mødtes til bold på stadion i Bunkeflostrand: Lynge, Kira, Michael & Patrick Stilling, og så jeg selv :) Desværre var Luton en tand bedre, og Bunkeflo's keeper havde glemt sine arme derhjemme, så vi tabte 0-4 Men det var da en hyggelig aften alligevel :th2:
Lynge Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Selvom vi ikke bor i Bunkaflo, så havde vi sneget os derud alligevel, og det var rigtig hyggeligt og en fin kamp, som man må sige at Luton vandt helt fortjent, dog som Toft siger havde BIF taget en målmand med var det ikke blevet så stort et nederlag.
Miriam Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Jep, drengene takker også herfra for det første gode initiativ, i vores helt egen Bunkeflostrand tråd !
bozzen Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 ah, ærligt at jeg ikke såg denne tråd tidligare, så hade jeg fundet frem min gamle Luton town trøje ( jo jeg har en fra 80-erne!)
Gio Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Ja' date=' vi må jo ikke få et sådan forum, så jeg starter en tråd i stedet :)[/quote']STEEEEEEEN!
Miriam Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 Endnu en match ! Nogle der er klar ? Vi tjuvstartar Malmöfestivalen onsdagen 16 augusti kl. 18:30 med en manifestation för fotbollen. Här anordnas en mängd aktiviteter, allt ifrån föreningsmöte före matchen, till uppträde av Arash! Vi vill se samtliga BIF lag och medlemmar på läktaren, gärna iklädda BIF-overaller. Tag med Föräldrar och vänner. Gratis entré Entrén är gratis för alla! BIF har ordnat 60 företag som betalar 1:- per åskådare som går in på matchen! I praktiken blir det som så att för varje person som går in på matchen, så tjänar BIF 60:-. Det är viktigt att alla kämpar med att få dit ”alla” vi känner! Alla ungdomar i Sverige känner till Arash! Vi hade 2277 åskådare (föreningens publikrekord) från i höstas i kvalet mot Superettan mot Jönköpings Södra. Det publikrekordet skall vi väl slå? 16/8 ett historiskt tillfälle för Bunkeflo IF?
Toft Besvaret August 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 19, 2006 Hvordan gik arrangementet i onsdags så? Jeg var forhindret i at deltage, og det var også lidt kort varsel jo ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu