Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Er der nogen som har erfaringer med materialer fra Byggmax' date=' skal have et klikgulv til mit køkken?[/quote'] Vi købte sådan et klikgulv der, som ligner sorte fliser og har haft det et års tid nu inkl. slitage fra hundepoter og andet. Det holder sig fint pænt og var supernemt at lægge.
Besvaret
Vi købte sådan et klikgulv der' date=' som ligner sorte fliser og har haft det et års tid nu inkl. slitage fra hundepoter og andet. Det holder sig fint pænt og var supernemt at lægge.[/quote'] Det var netop sådan en type jeg tænkte på, det er nemlig en ok pris, og det lyder godt at det var let at lægge - er nemlig ikke særlig handy. :scared:
Besvaret
Det var netop sådan en type jeg tænkte på' date=' det er nemlig en ok pris, og det lyder godt at det var let at lægge - er nemlig ikke særlig handy. :scared:[/quote'] Vi købte samme men med grå, og det første parti vi fik lagt i køkken/entreen måtte tages op pga. fejl i flere af dem. Næste parti har dog fungeret godt og alle siger ved første øjekast, at de ligner rigtige fliser. Det parti vi måtte returnere blev uden problemer byttet, og den mand der havde lagt det for os fik endvidere materialer for den arbejdstid han havde brugt, så vi slap heldigvis for at betale for at få gulvet lagt 2 gange. Så derfor kun positive oplevelser med dem pt. :th2: Iøvrigt så har K-rauta rigtig flotte laminatgulve. Vi har købt et til stuen som alle skamroser og så var det enda ikke særlig dyrt.
Besvaret
Det var netop sådan en type jeg tænkte på' date=' det er nemlig en ok pris, og det lyder godt at det var let at lægge - er nemlig ikke særlig handy. :scared:[/quote'] Du skal kunne betjene en tommestok, blyant og en stiksav. Og så er det lettest hvis du skaffer sådan et par savbukke som gulvpladerne kan lægges på når man skal skære dem til. Husk at lægge skumgummi (købes samme sted) under da det dæmper lyden når man går på gulvet. Er det i et køkken eller andre steder hvor der er vand kan man købe sådan noget tætningsmasse til revnerne hvor de er samlet. Det vigtigste er at starte med at lægge det lige og så sørge for at forskyde pladerne som det står i vejledningen så det låser sig selv fast. Jeg havde aldrig lagt sådan et gulv før, og det tog altså ikke lang tid. Til gengæld sviner det ad-h-til når man saver i de plader!!!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...