Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

hmm har ik haft problemer inden men alle indlæg står til at være skrevet 1 time tidligere, ikke at det gør så meget det undrede mig bare at det lige pludselig var ændret. Jeg lure lige på linket. Hmm der står tidszone København ?

Besvaret

der står korrekt tid når jeg læser det.. det er derfor det virker uforklarligt for mig, hvis det ikke er tidsindstillingen inde i dine options. Hvad med DST Correction? Den skal nok helst stå på automatisk. og så er det GMT +1 tidszonen vi er i.. bare for at fjerne enhver tvivl, selvom du sikkert ved det.

Besvaret

Så er DST slået fra.. så kan jeg i hvert fald rekonstruere tidspunktet.. pga sommertid er vi jo faktisk GMT +2 i øjeblikket (selvom det ikke er den korrekte måde at skrive det på). Lige bagefter GMT kan du indstille DST.

Besvaret
Så er DST slået fra.. så kan jeg i hvert fald rekonstruere tidspunktet.. pga sommertid er vi jo faktisk GMT +2 i øjeblikket (selvom det ikke er den korrekte måde at skrive det på). Lige bagefter GMT kan du indstille DST.
Det er bare sjovt den lige har ændret sig da jeg ikke har været derinde og lave noget

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...