Miriam Skrevet July 27, 2006 Rapporter Skrevet July 27, 2006 Er det varmen mon varmen der driller ? GIO ???
mrode Besvaret July 27, 2006 Rapporter Besvaret July 27, 2006 hmm.. ser fint nok ud for mig.. har du checket dine options? http://debat.sunddebat.com/profile.php?do=editoptions
Miriam Besvaret July 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 27, 2006 hmm har ik haft problemer inden men alle indlæg står til at være skrevet 1 time tidligere, ikke at det gør så meget det undrede mig bare at det lige pludselig var ændret. Jeg lure lige på linket. Hmm der står tidszone København ?
mrode Besvaret July 27, 2006 Rapporter Besvaret July 27, 2006 weird.. kan ikke lige komme på andre muligheder :(
Miriam Besvaret July 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 27, 2006 nej det er lidt mærkeligt det indlæg du lige har skrevet står til kl. 19.08. Selvom mit ur nede i hjørnet siger 20.08
mrode Besvaret July 27, 2006 Rapporter Besvaret July 27, 2006 der står korrekt tid når jeg læser det.. det er derfor det virker uforklarligt for mig, hvis det ikke er tidsindstillingen inde i dine options. Hvad med DST Correction? Den skal nok helst stå på automatisk. og så er det GMT +1 tidszonen vi er i.. bare for at fjerne enhver tvivl, selvom du sikkert ved det.
Miriam Besvaret July 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 27, 2006 Ja der står jo også københavn ved siden af :-)
mrode Besvaret July 27, 2006 Rapporter Besvaret July 27, 2006 Så er DST slået fra.. så kan jeg i hvert fald rekonstruere tidspunktet.. pga sommertid er vi jo faktisk GMT +2 i øjeblikket (selvom det ikke er den korrekte måde at skrive det på). Lige bagefter GMT kan du indstille DST.
Miriam Besvaret July 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 27, 2006 Så er DST slået fra.. så kan jeg i hvert fald rekonstruere tidspunktet.. pga sommertid er vi jo faktisk GMT +2 i øjeblikket (selvom det ikke er den korrekte måde at skrive det på). Lige bagefter GMT kan du indstille DST. Det er bare sjovt den lige har ændret sig da jeg ikke har været derinde og lave noget
mrode Besvaret July 27, 2006 Rapporter Besvaret July 27, 2006 Det er bare sjovt den lige har ændret sig da jeg ikke har været derinde og lave noget Computere.. kan man sige andet ;)
Miriam Besvaret July 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 27, 2006 nå jeg vælger at leve med at jeg er en time yngre når jeg er her ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu