Mohlin Skrevet July 28, 2006 Rapporter Skrevet July 28, 2006 När jag bodde i Sverige och hade katt var den försäkrad. Som hundar och hästar är försäkrade, alltså mot sjukdom. Men jag kan inte hitta någon sådan i Danmark. Det finns bara hundförsäkringar. Det kan ju bli dyrt om ens katt blir sjuk eller skadad och ska opereras, eller ha annan behandlig. Någon som har/har haft katt i Danmark som vet var man kan försäkra katten?
Madsen Besvaret July 28, 2006 Rapporter Besvaret July 28, 2006 När jag bodde i Sverige och hade katt var den försäkrad. Som hundar och hästar är försäkrade, alltså mot sjukdom. Men jag kan inte hitta någon sådan i Danmark. Det finns bara hundförsäkringar. Det kan ju bli dyrt om ens katt blir sjuk eller skadad och ska opereras, eller ha annan behandlig. Någon som har/har haft katt i Danmark som vet var man kan försäkra katten? Jeg ved at vores familie og venner i DK har forsikret deres katte, men jeg ved også at man ikke er nær så godt dækket og det koster meget meget mere end i Sverige... Herovre kan det jo nærmest betale sig! Jeg har fundet lidt på google om katteforsikringer: http://www.google.com/search?hl=da&q=katteforsikring&lr=
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu