Jump to content

Västra Hamnen / Docken - Transporttid i bil til Broen

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Overvejer at købe i ovennævnte boligområde. Skal køre i bil til jobbet. Er der nogle som pendler derfra til kbh. Hvilken kørselstid skal jeg regne med derfra og til betalingsanlæget ved broen i myldrertiden og uden for myldrertiden. Tak Tim

Guest Mogens
Besvaret
Overvejer at købe i ovennævnte boligområde. Skal køre i bil til jobbet. Er der nogle som pendler derfra til kbh. Hvilken kørselstid skal jeg regne med derfra og til betalingsanlæget ved broen i myldrertiden og uden for myldrertiden.
Jeg bruger ca. 25 min for at køre den strækning på knap 35 km. Der er ikke myldretid i den forstand i Malmö, hvis du kører ved 7-tiden - og slet ikke hvis du kører ud forbi Hyllie. Hjemad er Malmö noget mere trafikeret, hvis du vælger motorvejen ind til byen. Vejen forbi Hyllie er dog også om eftermiddagen trafikalt set ubesværet...
Besvaret
Hej. Overvejer at købe i ovennævnte boligområde. Skal køre i bil til jobbet. Er der nogle som pendler derfra til kbh. Hvilken kørselstid skal jeg regne med derfra og til betalingsanlæget ved broen i myldrertiden og uden for myldrertiden.
Regn med ca 10 min til betalingsanlægget...ca. 25-30 min fra VH til Fields... (afgang ca. 07:15) Se også: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=5184&highlight=g%E6s Mvh Alex
Guest Mogens
Besvaret
Regn med ca 10 min til betalingsanlægget...
Man klarer næppe strækningen "Vestre Hamn -> Betalingsanlægget" på 10 minutter... I så fald må jeg være langsom undervejs, og det er ikke dét, jeg er kendt for. :D
Besvaret
Man klarer næppe strækningen "Vestre Hamn -> Betalingsanlægget" på 10 minutter... I så fald må jeg være langsom undervejs, og det er ikke dét, jeg er kendt for. :D
Sorry mente 10 minutter inden man kommer ind på motorvejen...men derfra er der jo ikke mange minutter til betalingsanlægget ;o) Mvh Alex
  • 2 weeks later...
Besvaret

nærmere 20 end 10 minutter Hej bor også derude - og jeg vel rettere sige 20 min. til betalinganlægget. Jeg har ialt 55 min. til jobbet i herlev.

Besvaret
bor også derude - og jeg vel rettere sige 20 min. til betalinganlægget. Jeg har ialt 55 min. til jobbet i herlev.
Skoda Fabia RS ? :lol:
Besvaret
Hej bor også derude - og jeg vel rettere sige 20 min. til betalinganlægget. Jeg har ialt 55 min. til jobbet i herlev.
Tager det virkelig så lang tid. Jeg bor i Kroksbäck (Hyllie) og derfra tager det kun 7-8 minutter til betalingsanlægget. Jeg kan være ved Fields på 17 minutter sidst jeg tog tid.
Besvaret
Tager det virkelig så lang tid. Jeg bor i Kroksbäck (Hyllie) og derfra tager det kun 7-8 minutter til betalingsanlægget.
Det er jo klart - du bor jo kun et par rundkørsler fra motorvejen, og så er det ellers bare klampen i bund. Selvom der ingen trafik er om morgenen, er der en del fartbump og rundkørsler at passere...
Besvaret
Det er jo klart - du bor jo kun et par rundkørsler fra motorvejen, og så er det ellers bare klampen i bund. Selvom der ingen trafik er om morgenen, er der en del fartbump og rundkørsler at passere...
Jeg holder stadig på 25 min fra Västra Hamnen (Afgang ved Intentia) til Fields... Det er som tidligere nævnt ved afgang ca. 07:15... ca 12-13 min senere er vi ved betalingsanlægget... Mvh Alex
Besvaret
Tager det virkelig så lang tid. Jeg bor i Kroksbäck (Hyllie) og derfra tager det kun 7-8 minutter til betalingsanlægget. Jeg kan være ved Fields på 17 minutter sidst jeg tog tid.
ja det gør det faktisk - så man skal alligevel regne med ihverfald 10 min. mere end Jer ude ved motorvejen, da man jo skal igennem hele byen.
Besvaret
Skoda Fabia RS ? :lol:
nej dog ikke men vær nu ærlig mht. til transporten - det er jo folk der overvejer at flytte derover så derfor kan vi i det midste hjælpen dem med ærlige :)
Besvaret
nej dog ikke men vær nu ærlig mht. til transporten - det er jo folk der overvejer at flytte derover så derfor kan vi i det midste hjælpen dem med ærlige :)
Ok - for at være sikker på at jeg ikke overdriver mine tider her - så noterede jeg mig tiderne her til morgen 07:52 Afgang (Intentia) 08:02 Afkørsel motorvej 08:04 Betalingsanlæg 08:13 Lufthavns afkørsel 08:15 Tårnby afkørsel 08:16 Fields afkørsel 08:27 Ankomst sydhavn Det her er så ved afgang 30 min senere end vi plejer, med en del mere trafik til følge...derudover var der jo fare får aquaplaning stort set hele vejen, så jeg kørte pænt på hele turen....;o) Mvh Alex

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...