Lynge Besvaret August 10, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 10, 2006 ja og hvad tid skal vi være hos dig Lars..... Jeg har ikke noget at booke et bord endnu, men gør det en af det snarest:thumbup: Tja hvis i bare er hos mig kl 14:45 så klare vi den nok.
Toft Besvaret August 10, 2006 Rapporter Besvaret August 10, 2006 Jeg har ikke noget at booke et bord endnu' date=' men gør det en af det snarest.[/quote'] Jeg tror jeg ved hvad du mener Super du booker bord :th2:
Lynge Besvaret August 10, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 10, 2006 Jeg er klar ved stambordet kl 15' date=' til en burger og det hele Booker du vores bord Lynge? :) [/quote'] Så er der sku booket bord, Christian ved ikke rigtig om han kommer, men vi er da 4, så jeg har bestilt bord til 5 ;-) kl 15. Ved sku ikke helt om han fattede hvilket bord jeg gerne ville have, men ihvertfald, er der bestilt et bord hvor vi kan komme til at se bold og spise nogle burgere:th2:
claus Besvaret August 10, 2006 Rapporter Besvaret August 10, 2006 Det lyder super Lars, Anders følges du med mig....
bozzen Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 s´føli gør jeg det. Regner med at være hjemme senest kl 14:30, skal lige lufte et par venners hund om formiddagen.
Lynge Besvaret August 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2006 s´føli gør jeg det. Regner med at være hjemme senest kl 14:30' date=' skal lige lufte et par venners hund om formiddagen.[/quote'] He he så kan du jo lige komme og hente vores også:th2:
claus Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 Lars , kan du ikke lige PM'e dit mobil nummer, så ringer vi når vi er ved at være der , skal vi bare mødes ved Ibis , eller er der et sted som er nemmere....
Lynge Besvaret August 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2006 Lars ' date=' kan du ikke lige PM'e dit mobil nummer, så ringer vi når vi er ved at være der , skal vi bare mødes ved Ibis , eller er der et sted som er nemmere....[/quote'] Jeg har lige skudt dig en PM. Ja Ibis er sådan set perfekt, skal vi bare sige 14:45 så burde vi kunne nå og finde en p-plads i hektiske downtown Malmö :th2:
claus Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 Jeg har lige skudt dig en PM. Ja Ibis er sådan set perfekt, skal vi bare sige 14:45 så burde vi kunne nå og finde en p-plads i hektiske downtown Malmö :th2: Jepper , det er en deal....
credde Besvaret August 13, 2006 Rapporter Besvaret August 13, 2006 Så er der sku booket bord, Christian ved ikke rigtig om han kommer, men vi er da 4, så jeg har bestilt bord til 5 ;-) kl 15. Ved sku ikke helt om han fattede hvilket bord jeg gerne ville have, men ihvertfald, er der bestilt et bord hvor vi kan komme til at se bold og spise nogle burgere:th2: Jeg kommer også, jeg fanger dig lige på MSN Lars i løbet af formiddagen :th2:
Lynge Besvaret August 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 13, 2006 Jeg kommer også' date=' jeg fanger dig lige på MSN Lars i løbet af formiddagen :th2:[/quote'] Super Christian, jamen vejret er jo heller ikke til andet end at se Liverpool banke CSKA London:th2:
credde Besvaret August 13, 2006 Rapporter Besvaret August 13, 2006 Sådan drenge, dejligt med en sejr til Liverpool :th2: Det var hyggeligt vi ses
claus Besvaret August 13, 2006 Rapporter Besvaret August 13, 2006 Jep det var kanon, Chelsea er fandme ringe... vi ses til en omgang bold igen.... , bare uden de skide Elfsborg fans....
Toft Besvaret August 13, 2006 Rapporter Besvaret August 13, 2006 Ja, det var hyggeligt drenge!! Glæder mig over vores sejr over det fucking lorteforetagende, som ingen andre end dem selv kan betegne som "en klub" :D Glæder mig lige så meget på sportens vegne, over at samme lorteforetagende ikke vandt trofæet idag! Helt klart en sejr for fodbolden hver gang de misser en pokal :D KLASSE at se Agger drengen spille alle 90 minutter, og så oven i købet gøre det så stabilt som han gjorde det idag, i hans første kamp efter flere måneders skade Evigt HAD til urinho og hans super stjernespækkede hold
bozzen Besvaret August 13, 2006 Rapporter Besvaret August 13, 2006 Ja ja slap nu lidt af:) Nu har i fået en titel, var nu glad for den, det blir ikke mere denne sæson..
Lynge Besvaret August 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 14, 2006 Ja ja slap nu lidt af:) Nu har i fået en titel' date=' var nu glad for den, det blir ikke mere denne sæson..[/quote'] Jo vi napper også lige de sidste 5......ahh ok så de sidste 4 da, når der nu ikke er flere:th2: Det var rigtig hyggeligt og må gentages snart.
bozzen Besvaret August 26, 2006 Rapporter Besvaret August 26, 2006 Så var det snart dags for det store Merseyside derby, og i den anledningen har jeg booked et bord på Sir Toby´s. Jeg regner med at jeg er alene EFC fan der, men det er jeg vandt til. Man kan fire en sejre ret godt fasten man er alene.. Hvis det er nogen anden som er intressered at se kampen så er i velkomne at skrive her i tråden. Anders Aka Bozzen
Toft Besvaret August 27, 2006 Rapporter Besvaret August 27, 2006 Så var det snart dags for det store Merseyside derby' date=' og i den anledningen har jeg booked et bord på Sir Toby´s.[/quote'] Glimrende initiativ, jeg kan nok overtales til at overvære denne kamp :) Det er i øvrigt lørdag den 9/9, og der er kick off kl. 13.45 :th2: Det håber jeg du har ret i :D
claus Besvaret August 27, 2006 Rapporter Besvaret August 27, 2006 Jeg løber lige kalenderen igennem, og passer det , er jeg også at finde dernede....
Lynge Besvaret September 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 4, 2006 Så var det snart dags for det store Merseyside derby, og i den anledningen har jeg booked et bord på Sir Toby´s. Jeg regner med at jeg er alene EFC fan der, men det er jeg vandt til. Man kan fire en sejre ret godt fasten man er alene.. Hvis det er nogen anden som er intressered at se kampen så er i velkomne at skrive her i tråden. Anders Aka Bozzen Jeg er også frisk på at se en Newerton fan græde når i for bank i Merseyside derbyet. Hvad tid har du bestilt bord til?
Toft Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Hvad tid har du bestilt bord til? Ja Bozzemand, hvad tid er bordet bestilt til? Lynge og jeg har planer om at komme kl 13, så vi også kan nå at få bestilt den obligatoriske burger inden kick off
claus Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Jeg kan nok ikke nå med ned og se bold , desværre, men skal i have nogle flere kolde vaser senere, så kan jeg jo eventuelt mødes med jer.....
Toft Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Jeg kan nok ikke nå med ned og se bold ' date=' desværre, [b']men skal i have nogle flere kolde vaser senere, så kan jeg jo eventuelt mødes med jer..... Det skal vi, mig og MC Manden skal i hvert fald :D Så enten er vi på Lilla Torg (da det bliver fint vejr i weekenden), eller også er vi bare et sted med kold øl i hanerne :th2: PM mig dit mobilnr, så kan du få at vide hvor vi dingler rundt og fejre sejren :)
bozzen Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Jeg TROR at jeg bookede bord til KL 13.15, men skal ned og dobbeltkontrollere det. ni får klart besked i aften!
bozzen Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Så kan jeg bekræfte at bord er booket til kl 13.00, det er i det andet værelse end det vi var i sidst, de 2 borde lige vid indgangen. har booket det sammen med en anden LFC fan ( fandens i er mange medløbere!)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu