vagn16 Skrevet August 2, 2006 Rapporter Skrevet August 2, 2006 Der kommer nu en superfed skypetelefon... sammen med et Dansk SkypeiIn nummer er det for mig at se den bedste og billigte telefonløsning: http://accessories.skype.com/item?SID=912cb42a312470341215910ea8ae91b908c:4520&sku=SPH101 - og nej jeg har (desværre) ikke aktier i lortet! Pelle
APGraph Besvaret August 2, 2006 Rapporter Besvaret August 2, 2006 Køb en Qtek 8310 den har også WiFi også kan du bare instalere Skype mobile. så er man oppe og køre
Gawc Besvaret August 2, 2006 Rapporter Besvaret August 2, 2006 Nice, sådan helt aktuelt, Findes der en telefon derude der både har wifi og 3g teknologi, og SKype kan installeres ? eller skal jeg lige vente et halvt år inden der kommer en ? :):)
BS Besvaret August 2, 2006 Rapporter Besvaret August 2, 2006 Du har måske en i kikkerten der udkommer om et halvt år?
TDC Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Ja, de begynder at poppe op rundt omkring nu. Belkin alternativ . Så skal de bare lige have et par måneder, så er der lavet et utal af kopier, som enten er billigere eller tilbyder flere funktioner. Personligt kunne jeg godt tænke mig en hvor du kan have 2 brugere og så ringetone for hver bruger... Ville være fedt at vide på forhånd om det er til fruen eller om det er noget vigtigt :D
Gio Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Ja' date=' de begynder at poppe op rundt omkring nu. Belkin alternativSamme telefon, bare brand´ed med andet navn. Belkin er stor i USA - det er Netgear ikke. De er ikke dumme, de Skype-folk :th2:
claus Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Nice' date=' sådan helt aktuelt, Findes der en telefon derude der både har wifi og 3g teknologi, og SKype kan installeres ? eller skal jeg lige vente et halvt år inden der kommer en ? :):)[/quote'] Jep det har et par af de nye Nokia'er....ved bare ikke helt om man kan køre Skype på deres Symbian baserede telefoner, N91, den helt nye N73, N80 osv...
Gawc Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Du har måske en i kikkerten der udkommer om et halvt år? Nej desværre, men det ville være meget mærkeligt i min verden hvis den ikke var der om et halvt år :)
Carwash Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Hejsa det findes en helt og næsten gratis måde at ringe til Fast/mobil/Computer på . check denne supper lækker software som rykker http://www.voipbuster.com/en/index.html jeg har prøvet det og anbefalde det ... man skal bare smide 10£ i og kører næsten resten af livet.. heh patrick
Guest carspar Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Er det så ikke förste gang Skype kommer med en telefon der ikke behöver at väre tilsluttet en PC, fpr så kan det väre interessant. Jeg vil da gerne modtage opkald selv om min PC er slukket. Jeg kan ikke stille spörgsmål til Skype da det kun er for kunder. Jeg kan ikke blive kunde för jeg har fået besvaret bla. dette spörgsmål. Kender du svaret?
Gio Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 man skal bare smide 10£ i og kører næsten resten af livet.. hehDu satser ikke på at leve ret længe?...eller? *g* --> http://www.voipbuster.com/en/faq.html#23
TDC Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Så lige den her PolarIP Atomic Wireless Skype Phone Kræver godt nok at computeren er tændt hele tiden, men der er den jo alligevel Og selvom den ikke ser ud af meget er det fantastisk for os Mac brugere at der endelig er et trådløst alternativ :)
Gio Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Så lige den her PolarIP Atomic Wireless Skype Phone Kræver godt nok at computeren er tændt hele tiden, men der er den jo alligevel Og selvom den ikke ser ud af meget er det fantastisk for os Mac brugere at der endelig er et trådløst alternativ :)Skype-fonerne er billigere end WiFi-alternativerne.Men jeg forstår ikke folks fascination af Skype som teknologi. Jeg mener...pc-til-pc opkald har været muligt i en mindre evighed via diverse programmer (Messenger inklusive) - og nu bider alle på Skype´s markedsførings-krog. a) Dedikerede VoIP-telefoner vil meget hurtigt falde i pris. b) VoIP-telefoner vil ikke kræve at din pc er tændt (Men dog et abbonnement hos en VoIP-service, med tilknyttet telefonnummer. Telsome, Musimi, TDC osv...) c) Mobiltelefoner med indbygget VoIP/WiFi er hastigt på vej. d) Skype er en lukket VoIP-standard/protokol. SIP (som de fleste VoIP-tjenester bruger) er en åben standard. e) Skype´s priser er ikke blandt de billigste f) Istedet for Skype, kan du installere en hvilken som helst soft-phone på din pc, som kan tilringes af alle - inkl. Skype-brugere - hvis du absolut VIL have din pc skal være tændt for at modtage opkald ;)
TDC Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Fuldstændigt enig med dig i mere eller mindre alt det du siger her. MEN, det der gør Skype atraktivt for mig er SkypeIN.. betyder at jeg kan have et dansk, Irsk fransk, og svensk nummer, hvilket sparer venner og famile for mærkelige ukendte landekoder og store telefon regninger. Og det er der ikke nogen andre der tilbyder pt. Helt rigtigt skulle det jo være her som i Frankrig hvor alt internet, telefon og TV går igennem den samme box. Og det er gratis at ringe til de fleste lande i verden. Ingen specielle telefoner, ingen konverter boxe,, dejlig nemt og fuldstændigt transperent for brugeren. Halvlæslig google oversættelse af systemet her.
Gio Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 MEN' date=' det der gør Skype atraktivt for mig er SkypeIN.. betyder at jeg kan have et dansk, Irsk fransk, og svensk nummer, hvilket sparer venner og famile for mærkelige ukendte landekoder og store telefon regninger. Og det er der ikke nogen andre der tilbyder pt.[/quote']Noteret ...i dit tilfælde, så har Skype noget som ingen andre har p.t.
Guest carspar Besvaret August 5, 2006 Rapporter Besvaret August 5, 2006 Jeg har det som dig Gio jeg vil have en box til PSTN telefoner eller en IP telefon da jeg ikke vil have PCen tändt hele tiden. Jeg har idag IP telefoni med et dansk nummer, der er jeg tilfreds, men hvis jeg kunne have både et dansk og et svensk nummer så bekendte kan ringe ind på det rigtigt, og smatidig selv bestemme hvilket et nummer jeg ringer ud på, så luder det attraktivt. Specielt med WIFI Ved du det TDC om det kan lade sig göre sådant?
Gawc Besvaret August 5, 2006 Rapporter Besvaret August 5, 2006 De Skype telefoner og Skype programmer til mobiltelefoner, kan der ringes til dem fra en alm Skype konto der ikke har Skype-Out eller hvad det nu hedder ?
TDC Besvaret August 6, 2006 Rapporter Besvaret August 6, 2006 Så længe der er en Skype klient installeret, det være sig på PC, Mac, PDA, WiFi phone eller hvad de nu finder på er alle de tjenester som Skype tilbyder tilgænglige (lige på nær video delen), så, Carspar, ja, med de nye telefoner der er på vej, så kan du have hvilket som helt nummer man kan få med SkypeIN. Mere info her Gawc, Jep, de fungere bare som en hvilken som helst anden Skype klient, så ingen problemer der :) Jeg arbejder ikke for Skype, men bor i Frankrig (lidt endnu), arbejder for et amerikansk firma med kontor i Irland, og har alle mine venner og familie i Danmark og Sverige. Og kan slet ikke forklarer hvor meget Skype har hjulpet os, skåret antallet af telefoner i hytten ned fra 8 til 2 og så er økonomien i det da også tiltalende. Og ikke mindst er det dejlig nemt for den computer retaderet del af familen, de ringer op som de har gjort de sidste 50 år og har ikke en ide om alle det tekniske der foregår i baggrunden, eller skal finde numret på den telefon der nu lige hører til hvor jeg er henne i dag :)
Gawc Besvaret October 1, 2006 Rapporter Besvaret October 1, 2006 Du har måske en i kikkerten der udkommer om et halvt år? tjaa.. gik nu ikke et halvt år, men fandt denne: http://klingtech.dk/pda/qtek/qtek-9000-pda.php lidt pepperet pris dog... :)
Jeppe Besvaret October 1, 2006 Rapporter Besvaret October 1, 2006 Jep det har et par af de nye Nokia'er....ved bare ikke helt om man kan køre Skype på deres Symbian baserede telefoner' date=' N91, den helt nye N73, N80 osv...[/quote'] Nu er det sådan at jeg lige har købt en Nokia N73. Men den har vist ikke wifi. Kun N93´eren skulle have det.
claus Besvaret October 2, 2006 Rapporter Besvaret October 2, 2006 I know.... har også selv købt den......
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu