Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Monty Python Ja sgu da BS :eek: jeg mener at se på, "sportsgrenen” har vel mest seer appeal for mænd. Men kommer til at tænke på Monty Python og the lumberjack song og alt hvad der kan misforståes.. det bliver det også.

Besvaret
Lingerie Bowl III var faktisk ret spændende ... ikke om jeg kan huske hvem der vandt ;-) ...men det var spænding på højt plan :-D
hehe ja utroligt som et sportsresultat lige pludselig kommer i anden række .. Der er alt muligt andet relevant at kigge på =)
Besvaret
hehe ja utroligt som et sportsresultat lige pludselig kommer i anden række .. Der er alt muligt andet relevant at kigge på =)
hæhæ .. nu kan jeg huske .. NY Euphoria vandt jo efter et drama :-) LA temptaions kom jo foran 12-6 .. Men NY Euphoria fik udlignet efterfølgende ved hjælp af et super blokade run af 'The Fridge' (Lucky Bastard).. Og da NY Euphoria formåede også at score det efterfølgende bonus point, var sejren hjemme hos de Pink hårdt arbejdende super atleter .. Og så var der forsvundet 80 minuter som ingen ved hvor forsvandt hen :th2: Men det var da utroligt at der ikke var flere tilskadekommende når man ser på førstehjælps bemandingen .. tilskadekommende blandt publikum altså.. :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...