Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Vi har et svensk vennepar, der mangler et sted at bo i Malmø. Hvis der er nogen, der ligger inde med noget, de vil leje ud, eller kender nogen, der har en lejlighed til udlejning, så giv gerne lyd fra jer. Pt bor de ved Triangeln og betaler vist 4000 kr om mdr., så det er i det prisleje, et eventuelt nyt lejemål skal ligge. Lejligheden behøver ikke være stor, men den må gerne ligge nogenlunde centralt. Håber nogen kan hjælpe? :) Sanni

Besvaret

Ok, you're right Ja, jeg ved, det sætter begræsninger... Hmm... alle tilbud er velkomne, pyt med lokationen. De er virkelig flinke mennesker, den ene studerer, den anden arbejder fuld tid. De er 24 år begge to, og meget til at stole på! Anyone...??? :rolleyes:

Besvaret

Jeg har liget været inde på blocket og har indtil vidre kun set en enkelt 2-værelses til 4000 om måneden. Resten ligger derfra og helt op til 8000 pr. måned. Jeg tror kun de kan få deres krav til husleje opfyldt hvis de får fat i en førstehåndskontrakt eller som der bliver foreslået, flytter ind i en etværelses.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...