TheMustangMan Skrevet August 3, 2006 Rapporter Skrevet August 3, 2006 Yo! Hvis man bliver overført til en svensk a-kasse når man bliver arbejdsløs, hvad får man så i "løn"?
bozzen Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Ikke meget.Tror at du kan regen med ca max 11000-12000 udbetalt.
TheMustangMan Besvaret August 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 4, 2006 Ikke meget.Tror at du kan regen med ca max 11000-12000 udbetalt. Ja det var squ ikke ret meget. Nogen der har nogle link til en svansk a kasse?
Gio Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Ja det var squ ikke ret meget.Tro mig...det er heller ikke meget. Det er hvad jeg har udbetalt om måneden p.t. Det går ikke op i sidste ende - og slet ikke når pengene skal betale pendling frem og tilbage hverdag. (Ja - det er mit nuværende job der giver den slags "kasse"! Der skal jo et eller andet på kontoen, indtil det rigtige job dukker op...)
MetteMarie Besvaret August 5, 2006 Rapporter Besvaret August 5, 2006 Hvis man får 12000 sek udbetalt, svarer det da noglelunde til, hvad man får i en dansk A-kasse. Der får man 667 kr/dag før skat. Det er da udemærket - og langt langt mere end SU
dalbjerg Besvaret August 5, 2006 Rapporter Besvaret August 5, 2006 Hvis man får 12000 sek udbetalt' date=' svarer det da noglelunde til, hvad man får i en dansk A-kasse. Der får man 667 kr/dag før skat. Det er da udemærket - og langt langt mere end SU[/quote'] Ja, for nogle er det sikkert, men så er der os andre som ligger over 20DKR om måneden, og derfor har sat os efter det. Men hey, vi kan jo forsikre os ud af det. /Dalbjerg
mrode Besvaret August 6, 2006 Rapporter Besvaret August 6, 2006 Men hey, vi kan jo forsikre os ud af det. Er det ikke noget med at man ikke kan forsikre sig mod løntabet, når man arbejder i Danmark og bor i Sverige?
Gio Besvaret August 6, 2006 Rapporter Besvaret August 6, 2006 Er det ikke noget med at man ikke kan forsikre sig mod løntabet' date=' når man arbejder i Danmark og bor i Sverige?[/quote']Jow...Nils har skrevet om det i en anden tråd (det er søndag morgen, jeg er ikke oppe i omdrejninger endnu...derfor intet link :o). Du skal jo have penge fra det land du bor i, og nu er arbejdsløs i. Og svenske arbejdsløshedsforsikringer kan ikke tegnes for job i DK og omvendt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu