koustrup Skrevet August 4, 2006 Rapporter Skrevet August 4, 2006 Så skal vi rigtigt op og kigge på lejligheder på søndag, de fleste udvalgt med jeres erfaring og ekspertise. Jeg har dog et sidste sted som jeg håber i kan hjælpe med, nemlige Segevågn \ Kronetorpsgatan. Hvor lagt er der med bus, og hvor tit køre de? (evt. gerne en hjemmeside hvor man kan se sådan noget for hele skåne) Er der nogle kommentar til området? På forhånd tusind tak, og til jer nyskerrige, så skal vi til Kirseberg, og på Nobeltorget samt evt. Segevång
vero Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Kirseberg Vi var å kikket på rekkehus i Kirseberg / Bulltofta, og synes ommrådet var riktig fint. Vi falt for et rekkehus, og snakket med vår bankrådgiver i Sverige, som mente at rekkehuset var satt altfor dyrt ( 600000-700000 sek for mye). Hun mente at selger ville prøve markedet av!! Rekkehuset var satt til 2,9 og nå 3 uker senere kan jeg se at selger har satt ned prisen til 2,6 mill. Vi la inn bud på 2,45, men selger avslo. Så det endte faktisk med at vi kjøpte hus i Kvarnby / Husie istedetfor. Så pass på at prisene ikke er satt for høyt hvis dere skal kjøpe noe i Kirseberg.. Hjemmeside for busser: http://www.skanetrafiken.se
koustrup Besvaret August 5, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 5, 2006 Det skal vi nok være, og tak for linket til skånetrafik. Er der nogle som kender til området?
Nanna Besvaret August 5, 2006 Rapporter Besvaret August 5, 2006 Jeg bor selv på Kronetorpsgatan - har boet her i tra år og vi er netop flyttet ind i vores 2. lejlighed i området. Vi er rigtig glade for området - det er tilpas tæt på byen, men her er dejligt grønt og luftigt alligevel. Det tager kun 15. min at cykle til stationen og bus nummer 7 går hvert 6. minut i myldretiden. I øjeblikket går den på en særlig sommerkøreplan der slutter den 12/8 og kører derfor kun hvert 10. minut. Hvis du har andre spørgsmål siger du bare til Nanna
gika1234 Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Segevång Bor også på Kronetorpsgatan. Området er meget grønt og ligge lige op af Sege og Bejers park. Foreningen er yderst stabil og har lave månedlige udgifter - samtidig fungerer alt (belysning, vaskeri, osv) altid optimalt her - det prioriteres højt. Jeg fik plads til mit barn i forskola efter en uge, så det fungere også godt. Det ligger 5 minutter fra Ikea og et par minutter fra Segebadet. Det ligger desuden lige ved motorvejen. Synes ulempen er, at hvis man skal med bussen til centralen i forbindelse med arbejde - så tager bussen ind til stationen omkring 15 minutter og så skal man vente cirka 10 minutter på toget.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu