YMA Skrevet August 7, 2006 Rapporter Skrevet August 7, 2006 Hvor langt kommer man på boligmarkedet i Malmø og København med 2 mio. dkk i hånden? se selv: http://media.xstream.dk/jp/1154711959-88.wmv Venlig hilsen
Nils Besvaret August 7, 2006 Rapporter Besvaret August 7, 2006 Meget fin reklame for vores kære koleraplagede u-land. :D Men: Jeg vidste, han villle gå i fælden, og så gik han i fælden. For en svensk lejlighed til to millioner er ikke en lejlighed til to millioner, men kan være en lejlighed til tre milllioner, når man ser på, hvilken gæld, man kommer til at sidde med - altså ens egen gæld og så den gæld foreningen har, og som man også betaler af på. Men det ved vi jo allesammen efterhånden. :)
elpedro Besvaret August 8, 2006 Rapporter Besvaret August 8, 2006 Og man havde vist også glemt at tage højde for forskellen i m2 opmåling.... Desuden var det der hus da et rimeligt skidt tilbud så vidt jeg kunne se... Det var 110 5km fra centrum. Vi fik 140 1½km fra centrum, og tæt ved strand for 175000 mere....
Martin R Besvaret August 8, 2006 Rapporter Besvaret August 8, 2006 Meget fin reklame for vores kære koleraplagede u-land. :D Men: Jeg vidste, han villle gå i fælden, og så gik han i fælden. For en svensk lejlighed til to millioner er ikke en lejlighed til to millioner, men kan være en lejlighed til tre milllioner, når man ser på, hvilken gæld, man kommer til at sidde med - altså ens egen gæld og så den gæld foreningen har, og som man også betaler af på. Men det ved vi jo allesammen efterhånden. :) Men selv med 3 mill så ville jeg fortrække udsigten over havnen end over Jagtvejen
lorup Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Det er også interessant at man i indslaget betegner Frederiksberg som "yderkantet af København" /Søren
Martin R Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Det er også interessant at man i indslaget betegner Frederiksberg som "yderkantet af København" /Søren Alt der er 500 m fra Rådhuspladsen er yderkanten
Nils Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Det er også interessant at man i indslaget betegner Frederiksberg som "yderkantet af København" /Søren Og så var det i øvrigt en udsøgt skummel og rungende tom sag, de havde fundet, man kunne næsten lugte den. Flere af den slags indslag, så vi kan få Skåne købt tilbage, hvor det hører til.
titta Besvaret August 21, 2006 Rapporter Besvaret August 21, 2006 Og så var det i øvrigt en udsøgt skummel og rungende tom sag' date=' de havde fundet, man kunne næsten lugte den. Flere af den slags indslag, så vi kan få Skåne købt tilbage, hvor det hører til. [/quote'] Ja lige præcis - og det gør jo reklamen for "flyt til sverige" meget større.:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu