Madsen Skrevet August 11, 2006 Rapporter Skrevet August 11, 2006 Tillykke Pilu og Brian! Håber I får et langt og lykkeligt liv samt en fortryllende dejlig bryllupsdag
Gio Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 Stort tillykke med dagen herfra også! :th2:
Guest Trine Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 Tror man venter til EFTER brylluppet med at ønske tillykke... det bringer uheld det andet der:).. Plup jeg skriver tilbage på mandag:)
Madsen Besvaret August 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2006 Tror man venter til EFTER brylluppet med at ønske tillykke... det bringer uheld det andet der:).. Plup jeg skriver tilbage på mandag:) Hun ser det ikke før efter brylluppet, så det tror jeg ikke gør noget :D
Sanni Besvaret August 13, 2006 Rapporter Besvaret August 13, 2006 Gik det godt??? Hey Håber I havde en fantastisk dag i går!!!!!!!!! Sanni
BS Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 Tillykke Pilu og Brian. Kender jer ikke men er da ikke for fin til at sende en hilsen :D God vind frem over!
elpedro Besvaret August 15, 2006 Rapporter Besvaret August 15, 2006 Hmmm hvordan ser de ud? Min kone og jeg var da ihvertfald oppe på rådhuset og blive viet i lørdags kl 1250 :-) Damn hvor skal man vende sig til at have ring på.
Madsen Besvaret August 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 15, 2006 Hmmm hvordan ser de ud? Min kone og jeg var da ihvertfald oppe på rådhuset og blive viet i lørdags kl 1250 :-) Damn hvor skal man vende sig til at have ring på. Mange gange tillykke med det!! :th2: Håber I får et langt og lykkeligt liv sammen! Plup og hendes mand blev gift i en kirke på Fyn så det er nok ikke nogen du er stødt på på rådhuset...
plup Besvaret August 15, 2006 Rapporter Besvaret August 15, 2006 Hej allesammen, Tusind tak for alle jeres hilsner. Vi havde en helt fantastisk dag Her er lige et par billeder fra dagen Pilu & Brian
Madsen Besvaret August 16, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 16, 2006 Hej allesammen, Tusind tak for alle jeres hilsner. Vi havde en helt fantastisk dag Her er lige et par billeder fra dagen Pilu & Brian Åerh, hvor ser det godt ud! Dejligt I havde en god dag, glæder mig til at høre mere om den!
plup Besvaret August 16, 2006 Rapporter Besvaret August 16, 2006 kan næsten heller ikke vente med at fortælle! Det var bare så fuldstændig en en fantastisk dag, hvor alle bare var glade og alt gik lige som vi havde håbet, med en dejlig afslappet stemning. Flere af vores venner sagde at det var det bedste bryllup de nogensinde havde været til - det må da siges at være succés :)
plup Besvaret August 16, 2006 Rapporter Besvaret August 16, 2006 Åerh, hvor ser det godt ud! Dejligt I havde en god dag, glæder mig til at høre mere om den! Og hvor var her i øvrigt fint da vi kom hjem, Camilla, med blomster, rent hjem og glade misser :th2: Tusind tak skal du have
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu