Jump to content

Tillykke med brylluppet den 12 august Plup!

Recommended Posts

Besvaret

Tror man venter til EFTER brylluppet med at ønske tillykke... det bringer uheld det andet der:).. Plup jeg skriver tilbage på mandag:)

Besvaret
Tror man venter til EFTER brylluppet med at ønske tillykke... det bringer uheld det andet der:).. Plup jeg skriver tilbage på mandag:)
Hun ser det ikke før efter brylluppet, så det tror jeg ikke gør noget :D
Besvaret
Hmmm hvordan ser de ud? Min kone og jeg var da ihvertfald oppe på rådhuset og blive viet i lørdags kl 1250 :-) Damn hvor skal man vende sig til at have ring på.
Mange gange tillykke med det!! :th2: Håber I får et langt og lykkeligt liv sammen! Plup og hendes mand blev gift i en kirke på Fyn så det er nok ikke nogen du er stødt på på rådhuset...
Besvaret
Hej allesammen, Tusind tak for alle jeres hilsner. Vi havde en helt fantastisk dag :love: Her er lige et par billeder fra dagen Pilu & Brian
Åerh, hvor ser det godt ud! :love: Dejligt I havde en god dag, glæder mig til at høre mere om den!
Besvaret

kan næsten heller ikke vente med at fortælle! Det var bare så fuldstændig en en fantastisk dag, hvor alle bare var glade og alt gik lige som vi havde håbet, med en dejlig afslappet stemning. Flere af vores venner sagde at det var det bedste bryllup de nogensinde havde været til - det må da siges at være succés :)

Besvaret
Åerh, hvor ser det godt ud! :love: Dejligt I havde en god dag, glæder mig til at høre mere om den!
Og hvor var her i øvrigt fint da vi kom hjem, Camilla, med blomster, rent hjem og glade misser :th2: Tusind tak skal du have :love2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...