Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Altså, en sticky til f*ck'ernes lalleglade, TT-kørende fans ??? I think not... der er vel ingen grund til at starte endnu en religionskrig herinde ?? :fight: Smut til Helsingborg med jer... Malmö er BIF område... glem aldrig det :th2::laugh: :laugh: Men, hvad med at vi snart fik taget os sammen og slog en smut forbi Malmö Stadion ??

• Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Hmm ja nok ikke en god ide med en BIF/FCK krig herinde... De er sjældent særligt konstruktive (og det et BIF´ernes skyld ;)... Men en tur ud og se MFF ku da være hyggeligt. Er der forøvrigt nogen der ved om man kan se kampe/opsummering af bundesligaen på svensk TV?

Besvaret
Smut til Helsingborg med jer... Malmö er BIF område... glem aldrig det : My words exactly!! ::
Tjaaaa I har nok ret. Malmø er nok det sted i sydsverige (hvis ikke hele) der mest ligner Vestegnen i KBH. FCK er mere Lund, Vellinge; Helsingborg agtigt etc.:cool:COPY_01961100Brondbyoster%20Station.jpg212005924144744.JPG:lol:
Besvaret
Tjaaaa I har nok ret. Malmø er nok det sted i sydsverige (hvis ikke hele) der mest ligner Vestegnen i KBH. FCK er mere Lund, Vellinge; Helsingborg agtigt etc.:cool: Ja det er jo ret vigtigt for hvilket hold man er fan af, hvordan der ser ud i området....måske specielt for dem inde fra cafe latte holdet.....:)
Besvaret
Tjaaaa I har nok ret. Malmø er nok det sted i sydsverige (hvis ikke hele) der mest ligner Vestegnen i KBH. FCK er mere Lund, Vellinge; Helsingborg agtigt etc.:cool::lol:
Host, jeg kan finde mange steder i København, som er virkelig skod. Er selv BIF fan og kommer da fra den nordlige del af Storkbh :th2:
Besvaret

Ja, vi er jo ikke alle FCK fans som bor i Helsingborg...... Og jeg synes nu heller ikke der er meget Vestegnen over vores adresse på Kullagatan med udsigt over Øresund ;) /Brian Engang BIF fan - Altid BIF fan

Besvaret

IRL er T-shirten trods det at budskabet på den er skrevet på 100 % realistisk Brøndbysprogmanér jo alt for pæn grafisk og besynderligt nok i FCK´s farver. :p Har derfor ændret det visuelle lidt. :lol:

Besvaret

Nå spøg tilside - Der er er åbenbart mange Brøndby Supportere i Skåne - har I nogen fraktion eller lign. eller følges i sammen til Hjalte Park eller ser det på Café eller Bodega osv. hold04_2.jpg

Besvaret
Nå spøg tilside - Der er er åbenbart mange Brøndby Supportere i Skåne - har I nogen fraktion eller lign. eller følges i sammen til Hjalte Park eller ser det på Café eller Bodega osv.
Ikke mig bekendt ... Hvornår laver f'ck'erne noget ordenligt merchandice ?? I må da snart finde på noget der kan match ;)
Besvaret
Nå spøg tilside - Der er er åbenbart mange Brøndby Supportere i Skåne - har I nogen fraktion eller lign. eller følges i sammen til Hjalte Park eller ser det på Café eller Bodega osv. hold04_2.jpg
Det er ikke et brøndby hold der er billede af med linderoth i troppen, er det et svensk landshold, eller?
Besvaret
Det er ikke et brøndby hold der er billede af med linderoth i troppen' date=' er det et svensk landshold, eller?[/quote'] :cool: Godt set, de smykker sig med lånte fjer i Brøndby Support ;)
Besvaret
Ikke mig bekendt ... Hvornår laver f'ck'erne noget ordenligt merchandice ?? I må da snart finde på noget der kan match ;)
Noget ordenligt merchandice !!11! ??? biffile0_fa008pg1mo6p8mm0e4e2_37751.jpg Er der en lurendrejer der har tegnet en lang streg med speedmarker hele vejen ned over trøjens forside? Eller måske en detalje der skal give et svagt indtryk af kvindelige former - hvilket I måske skal forlade jer på, hvis I vil gøre Jer håb om en pokal. :lol:
Besvaret
Er der en lurendrejer der har tegnet en lang streg med speedmarker hele vejen ned over trøjens forside? Eller måske en detalje der skal give et svagt indtryk af kvindelige former - hvilket I måske skal forlade jer på, hvis I vil gøre Jer håb om en pokal. :lol:
Jeg skal ikke udtale mig om klubbens valg af trøje (selvom jeg personligt syntes den er ok).... Men, BIF Support har jo ingen indflydelse på det. Det har de kun på deres egen merchandise. Kan du så ikke anfægte den istedet for at forsøge at være morsom ?
Besvaret

Ja jo det er da et meget pænt design som jo er tyvstjålet, - men hvad er det I mener med ren - sviner FCK eller er det procenten af spillere med anden etnisk baggrund i FCK(negerindexet kaldes det vist på SSO) der er for højt. Her lidt merchandice :laugh: : turengaartil3xn.jpg

Besvaret
Ha ha ha der er ikke engang en TV station der gider vise FCK´s kommende fiasko i CL. http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article218834.ece
Nej OG det er også langt ude. Vedr. hån (Lokomotive Moskva -det tager kun 5. minutter etc) har jeg selv den holdning at man bør begrænse det til den hjemlige liga. Jeg holder da med Brøndby og OB etc. i UEFA cuppen. For det er da ret trist (omend ret sandsynligt :cry: ) at vi (Igen) kommer til at "ligge" ved siden af Svenskerne (se billedet) 86aef152.jpgdif-fiaskos.jpg
Besvaret
Vedr. hån (Lokomotive Moskva -det tager kun 5. minutter etc) har jeg selv den holdning at man bør begrænse det til den hjemlige liga. Jeg holder da med Brøndby og OB etc. i UEFA cuppen.
Tja... Jeg har et hold jeg støtter.... Jeg er da fløjtene ligeglad med andre hold i UEFA cuppen/CL/ligaen/VM/EM ect ect ... Men, det har måske noget at gøre med teksten på BIF's nye t-shirts ... 100% Brøndby fan. Man kan da ikke holde med sin værste konkurrent, ligegyldigt hvilken sammenhæng det er i.
Besvaret
Tja... Jeg har et hold jeg støtter.... Jeg er da fløjtene ligeglad med andre hold i UEFA cuppen/CL/ligaen/VM/EM ect ect ... Men, det har måske noget at gøre med teksten på BIF's nye t-shirts ... 100% Brøndby fan. Man kan da ikke holde med sin værste konkurrent, ligegyldigt hvilken sammenhæng det er i.
Nå der er vi så forskellige, jeg ønsker egentlig at det går andre godt da det jo har betydning for vores klubfodbold på længere sigt som helhed. Nå men her er en yndig svane der droppede ud af 100% klebben Fra Expressen: Bröndby blev för litet. - Så var det nog faktiskt. Ärligt sagt var det inte så lockande att åka till Horsens och dribbla upp fyra man på läktaren. - Det är nu fotbollslivet börjar kan man säga. Gad vide om det var da I spillede 0-0 i Horsens sidste efterår, eller om det var da I tabte 4-1 i foråret ?.
Besvaret

Da brøndby sidste efterår spillede uefa cup, så jeg kampen sammen med nogle venner der holder med brøndby. Op til kampen viste jeg med mig selv at jeg selvfølgelig ville holde med brøndby på trods at det ikke er mit hold. Lige inden kampen, skiftede jeg, men det holdt kun lige til kampen gik i gang, så holdt jeg med brøndby hele kampen. Hold altid med dansk klubfodbold, hvis det går holdene godt, så betyder det måske vi i fremtiden kan få to hold med i Championsleague, og måske et hold med direkte i gruppespillet. Ellers FCK forever!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...