MLJ Skrevet August 14, 2006 Rapporter Skrevet August 14, 2006 Min kone og jeg flytter til Malmø til oktober. Der vi skal hen, er der alm. fastnet telefon og mulighed for ADSL forbindelse. Er der nogen som har fingeren på pulsen med hvad der er godt og billigt. Både hvad angår internet og samtale priser, særligt til udland. Her i DK har vi tele2, men jeg hved ikke om der findes et bedre alternativ i Sverige.
Guest Supermule Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 Telia SKAL levere internet uden fastnet tlf, hvis de bliver presset.... Derefter skal du ha et www.telsome.dk nummer og en IP tlf.... Så er den i vinkel! Kører skidegodt....
MLJ Besvaret August 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 14, 2006 ok, jeg læste i et andet indlæg, at Telia er dyrere end feks TDC. Kan man bestille TDC internet uden samtidig at have fastnet hos dem ?
Guest Trine Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 ok' date=' jeg læste i et andet indlæg, at Telia er dyrere end feks TDC. Kan man bestille TDC internet uden samtidig at have fastnet hos dem ?[/quote'] Telia har lige tabt en sag hvor svensk telenævn (whatever) har pålagt at det skal være muligt at få bredbånd uden samtidig at være tvunget til fastnettelefoni. De må dog kræve et passende beløb for leje af kobber. Dette gælder jo selvfølgelig for alle udbydere af telefoni og internet tjenester. Men du skal oftest lige flashe du kender til afgørelsen før de giver sig. Desuden tager Telia overpris for oprettelse hvis du kun skal have bredbånd, med argumentet at "der skal alle mulige andre ting i spil der koster penge":confused:.
MLJ Besvaret August 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 14, 2006 Ok, vil det sige at feks TDC ligeledes skal kunne tilbyde internet uden fastnet ? Hvad vil du anbefale som den smarteste løsning. Er lidt på bar bund, men kan umiddelbart se fordele ved at beholde sit danske tlfnr.
MLJ Besvaret August 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 14, 2006 det giver vist sig selv. Tjekkede lige nuværende tlfnr. til huset vi flytter til. TDC kan slet ikke levere. Er der nogle fornuftige alternativer til Telia, eller hænger man automatisk på dem ?
Gio Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 det giver vist sig selv. Tjekkede lige nuværende tlfnr. til huset vi flytter til. TDC kan slet ikke levere. Er der nogle fornuftige alternativer til Telia' date=' eller hænger man automatisk på dem ?[/quote']www.bredbandsbolaget.se / www.spray.se / www.comhem.se ....og søgefunktionen kan sikkert kaste en hel del mere lys over sagen
Guest carspar Besvaret August 15, 2006 Rapporter Besvaret August 15, 2006 Bredbandsbolaget er den anden störste i Sverige efter Telia til Bredbånd.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu