BS Skrevet August 14, 2006 Rapporter Skrevet August 14, 2006 Nu har jeg ikke brugt min Telefin ip telefon i 14 mdr så jeg er ikke helt klar over hvordan de kører. Inden jeg rejste var Telefin jo ikke lige kendt som den mest stabile operatør, hvilket jeg også selv oplevede. Men er de stadig sådan. Er der efterhånden nogen Telefin brugere tilbage? Overvejer at skifte til Telsome men gider ikke skifte hvis de efterhånden er blevet gode nok.
Gio Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 Nu har jeg ikke brugt min Telefin ip telefon i 14 mdr så jeg er ikke helt klar over hvordan de kører. Inden jeg rejste var Telefin jo ikke lige kendt som den mest stabile operatør, hvilket jeg også selv oplevede. Men er de stadig sådan. Er der efterhånden nogen Telefin brugere tilbage? Overvejer at skifte til Telsome men gider ikke skifte hvis de efterhånden er blevet gode nok.Nyhedsgrupperne tegner fortsat et gennemgående negativt billede af Telefin.
BS Besvaret August 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 14, 2006 Nyhedsgrupperne tegner fortsat et gennemgående negativt billede af Telefin. Så er det vist bare med at få brugt de 91 kr jeg har stående på deres konto og få skiftet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu