Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Foreningen som vi håber at skulle flytte ind i, har en aftale med Com-Hem! Mit ønske er en 2 m/bit forbindelse (gerne mere hvis den er billig) - Comhem har 500 K/bit eller 8 m/bit forbindelse. Findes der noget alternativ (når der er tlf. stk.), som er omkring 2 m/bit og til at betale...?? Det skulle ellers være så billigt med internet derover...:p

Besvaret
Foreningen som vi håber at skulle flytte ind i, har en aftale med Com-Hem! Mit ønske er en 2 m/bit forbindelse (gerne mere hvis den er billig) - Comhem har 500 K/bit eller 8 m/bit forbindelse. Findes der noget alternativ (når der er tlf. stk.), som er omkring 2 m/bit og til at betale...?? Det skulle ellers være så billigt med internet derover...:p
Hey 65 indlæg, så er du ikke ny mere:) SØGEFUNKTIONEN!!! http://www.bredbandsbolaget.se/portal/PRIVAT_BREDBAND Bredband via telejack (ADSL) kan sandsynligvis levere... telejack er the magic word....
Besvaret

Pokkers, troede det var op til de 100 indlæg ;-) Tak for det, men syntes faktisk ikke jeg kunne finde noget via søge funktionen!! Forstår bare ikke hvorfor en bolig forening får lagt comhem ind, når det er hurtigere via telefon stikket!

Besvaret
Pokkers, troede det var op til de 100 indlæg ;-) Tak for det, men syntes faktisk ikke jeg kunne finde noget via søge funktionen!! Forstår bare ikke hvorfor en bolig forening får lagt comhem ind, når det er hurtigere via telefon stikket!
Fordi Comhem er kabeltv..også. Vi er Comhem men har ikke bredbånd. Det kører via telejacket...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...