MC Manden Skrevet August 18, 2006 Rapporter Skrevet August 18, 2006 Jeg står og skal til Kbh imorgen, og skal være i centrum ca. kl. 11.30-12.00. Da jeg skal ha' en usædvanlig tung taske med, så tænkte jeg at jeg lige ville høre om der var nogle der alligevel skal til Kbh i morgen middag ?? Jeg har ikke rigtigt lyst til at ødelægge ryggen
Guest Trine Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 Jeg står og skal til Kbh imorgen, og skal være i centrum ca. kl. 11.30-12.00. Da jeg skal ha' en usædvanlig tung taske med, så tænkte jeg at jeg lige ville høre om der var nogle der alligevel skal til Kbh i morgen middag ?? Jeg har ikke rigtigt lyst til at ødelægge ryggen Øh det er den 18.8 idag fredag...og klokken er ved at være køretid:)
MC Manden Besvaret August 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2006 Nå .. fuck ... mit ur trænger til en opdatering... Er der så nogle der kører LØRDAG D. 19/8 omkring middagstid ???
Lasse S Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 Nå .. fuck ... mit ur trænger til en opdatering... Er der så nogle der kører LØRDAG D. 19/8 omkring middagstid ??? Måske skulle du også lige rette emnet på denne tråd
MC Manden Besvaret August 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2006 Måske skulle du også lige rette emnet på denne tråd Og, det kan jeg så ikke
Gio Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 Og' date=' det kan jeg så ikke[/quote']Done.......
Lasse S Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 Og' date=' det kan jeg så ikke[/quote'] Ah okay, så kan det være en admin er flink :)
Gio Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 Ah okay' date=' så kan det være en admin er flink :)[/quote']ADMIN har vi ikke set/hørt noget til længe...men MOD er gerne klar til at række en hjælpende klo ud ;)
MC Manden Besvaret August 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2006 Done....... Takker ...... sagde manden da han jokkede på en rive
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu