Buller Skrevet August 18, 2006 Rapporter Skrevet August 18, 2006 Hej Jeg ville lige høre, om der er nogle, som har erfaringer med digitalt-tv (UHF-antenne) i Limhamn-området. Vi overvejer at købe en digitalboks til modtagelse af de frie danske/svenske kanaler, og så vil vi høre, om det kan betale sig udelukkende at købe en stueantenne, eller om det er nødvendigt med en husantenne for at modtage kanalerne (svenske/danske). Og endelig: Er der forskel på digiboksene og på, om de kan modtage både svenske og danske kanaler? På forhånd tak for svar. Buller
Gio Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 Og endelig: Er der forskel på digiboksene og på' date=' om de kan modtage både svenske og danske kanaler?[/quote']Standarden er den samme for DVB-T. Så om modtageren er købt i DK eller S er ligegyldigt. De virker begge steder.
Guest jxhab Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 Hej Jeg ville lige høre, om der er nogle, som har erfaringer med digitalt-tv (UHF-antenne) i Limhamn-området. Vi overvejer at købe en digitalboks til modtagelse af de frie danske/svenske kanaler, og så vil vi høre, om det kan betale sig udelukkende at købe en stueantenne, eller om det er nødvendigt med en husantenne for at modtage kanalerne (svenske/danske). Og endelig: Er der forskel på digiboksene og på, om de kan modtage både svenske og danske kanaler? På forhånd tak for svar. Buller Du må gerne skrive om din erfaring, når/hvis i køber en, vi overvejer det samme!!!
Gio Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 Jeg testede med en DVB-T USB-tuner for en måneds tid siden - der var masser af signal, med en lille antenne placeret indendørs i 3 sals højde v. Nobeltorget.
Guest jxhab Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 Jeg testede med en DVB-T USB-tuner for en måneds tid siden - der var masser af signal' date=' med en lille antenne placeret indendørs i 3 sals højde v. Nobeltorget.[/quote'] hvordan var kvaliteten? Vi overjver det på stueantennen, fordi signalet er lidt sløret efterhånden.,.
Buller Besvaret August 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2006 Hej igen, men hvad betyder det, at det er en "DVB-T USB-tuner" - er det en almindelig digitalboks eller hur? Tak på forhånd. Buller
Guest jxhab Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 Hej igen, men hvad betyder det, at det er en "DVB-T USB-tuner" - er det en almindelig digitalboks eller hur? Tak på forhånd. Buller Jeg tror det er fordi Gio har haft den til sin computer hvis jeg ikke tager meget fejl =)
Gio Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 Ja...det er egentlig "bare" en digital modtager til en pc, der stoppes i en USB-port. De fleste kanaler var ok. Et par stykker hakkede...det var sådan ca. oplevelsen. Med en dedikeret digital-boks og en god indendørs antenne med forstærkning, så burde i sagtens kunne trække gode signaler i Limhamn.
claus Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 De danske kanaler skal helst tages med udendørs antenne....
Gio Besvaret August 18, 2006 Rapporter Besvaret August 18, 2006 De danske kanaler skal helst tages med udendørs antenne....Optimalt, ja. Men i Limhamn burde der være bedre signal end inde i City. Det koster ikke alverden at prøve :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu