cbpwr Skrevet August 22, 2006 Rapporter Skrevet August 22, 2006 Hejsa. Nu må man jo ikke fortsætte lige ud, når man har kørt igennem told porten når man kommer fra HH færgerne, men skal fortsætte til venstre og ender op i en rundkørel, hvor trafikken fra scandlines vist også kommer op. Mit spørgsmål eller noget jeg undre mig over, er så vidt jeg kan se skal man bare køre ud i rundkørsel selv om der kommer trafik inde fra rundkøsel, jeg mener når man skal ud af første vej er der silde ben, som gør at folk der er i rundkørsel i princippet holder til venstre, og forsætter i det venstre sport ud af rundkørslen, så dem som skal ind i rundkørslen for at komme ud af første vej, kører i høje spor. Er det bare mig eller ? Desværre er der ikke fuldoptrukket linjer så var der jo ingen tvivl. Men man har jo selvfølgelig ubetinget vigepligt aligevel. Nogle kommentare ? -Claus-
fisker Besvaret August 22, 2006 Rapporter Besvaret August 22, 2006 Folk har ikke aktiveret hjernen, når de når til den rundkørsel, Hjernen lægger folk når de kører gennem drive-in i dk, og aktiverer den først oppe ved lys krydset efter den lange strækning ,-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu