Jump to content

Told ved indbringelse af alkohol og tobak til sverige.

Recommended Posts

Skrevet

når det nu er så dyrt at købe alkohol, og man står og skal et smut til tyskland her i weekenden, ville det være rart hvis nogen ved præcis hvor meget man må tage med af diverse sager?

Guest carspar
Besvaret

Husk at hvis du tager så meget öl med hjem så bliver du knaldet af Polisen for overvägt i bilen, det rammes nemlig nu för end spritgränsen af det du må have med. Det er vigtigt.

Besvaret
Husk at hvis du tager så meget öl med hjem så bliver du knaldet af Polisen for overvägt i bilen, det rammes nemlig nu för end spritgränsen af det du må have med. Det er vigtigt.
Det er sgu´ da også kun svenskerne der kan finde på at læsse deres biler så sindssygt! Jeg har flere gange grinet højlydt på vej over broen, når jeg, igen, har mødt en Volvo Stationcar læsset så hårdt, at lygterne stod lige op i luften og fjedrene var i bund. Danskere....bruger kassevogn eller trailer (sidstnævnte nok mest en jyde-ting ;))
Besvaret
Det er sgu´ da også kun svenskerne der kan finde på at læsse deres biler så sindssygt! Jeg har flere gange grinet højlydt på vej over broen, når jeg, igen, har mødt en Volvo Stationcar læsset så hårdt, at lygterne stod lige op i luften og fjedrene var i bund. Danskere....bruger kassevogn eller trailer (sidstnævnte nok mest en jyde-ting ;))
Der er også mange SVér der lejer hos 3 x larsson har jeg set..:):) og det er store kassevogne...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...