Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg er en 25 årig ung mand der søger fuldtidsarbejde i Malmø. I det sidste 1,5 år har jeg arbejdet ca. 50 timer på et børnehjem i udlandet. Jeg har taget 2 år af pædagoguddannelsen, og har orlov i 1 år. Har også meget erfaring fra lager og købmand og har desuden været formand for en sportsforening. Jeg er interesseret i al slags arbejde. Email: Dk@bonaducce.com Tlf: 60701980 Med Venlig Hilsen Deniz

Besvaret
Hej Jeg er en 25 årig ung mand der søger fuldtidsarbejde i Malmø. I det sidste 1,5 år har jeg arbejdet ca. 50 timer på et børnehjem i udlandet. Jeg har taget 2 år af pædagoguddannelsen, og har orlov i 1 år. Har også meget erfaring fra lager og købmand og har desuden været formand for en sportsforening. Jeg er interesseret i al slags arbejde. Email: Dk@bonaducce.com Tlf: 60701980 Med Venlig Hilsen Deniz
Har du ikke lavet andet end 50 timers arbejde det sidste halve år. Tror sku ikke det er noget du kommer langt med:)
Guest carspar
Besvaret

Her er der nok kun en vej, du skal ud og söge direkte i butikker/lager personligt. Du kan gå op til kommunen og se om der er jod i pleje/pädagogsektoren. Normalt er det de studerende der har disse job om sommeren, men de skal jo til at läse igen. Men personligt og bare gå på, der er svärere end i Dk da ledigheden her er större.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...