CoolAIR Skrevet August 30, 2006 Rapporter Skrevet August 30, 2006 Er der nogle der har lagt mærke til de gitterstativer der står henholdsvis cirka 500 efter og før bron? Mener de er sat op for nyligt. Hvad tror I de skal være til? Skiltning? Fartkameraer? Eller er det bare mig, der først har lagt mærke til dem nu?
Gio Besvaret August 30, 2006 Rapporter Besvaret August 30, 2006 Er der nogle der har lagt mærke til de gitterstativer der står henholdsvis cirka 500 efter og før bron? Mener de er sat op for nyligt. Hvad tror I de skal være til? Skiltning? Fartkameraer? Eller er det bare mig, der først har lagt mærke til dem nu? De har stået der fra Day One ;)
Danielsito Besvaret August 30, 2006 Rapporter Besvaret August 30, 2006 Sidder der ikke samme type sensorer på, som ved bommene i brobizzbanerne?
Kim H Besvaret August 30, 2006 Rapporter Besvaret August 30, 2006 Hvem ved, måske er det forberedelse til små fartovervågningskameraer ... Det kunne også være, at det er sensorer, som registrerer trafiktætheden ... Eller også er det yderposterne for Echelon Under alle omstændigheder har de - som Gio skriver - "altid" været der.
Simon Irgens Besvaret August 31, 2006 Rapporter Besvaret August 31, 2006 Hvem ved, måske er det forberedelse til små fartovervågningskameraer ... Det kunne også være, at det er sensorer, som registrerer trafiktætheden ... Eller også er det yderposterne for Echelon Under alle omstændigheder har de - som Gio skriver - "altid" været der. Tror det er på 22´eren der kommer oppe nordfra, der er kommer fartkameraer på motorvejen, så hvorfor skulle det ikke også komme her.....
Kim H Besvaret August 31, 2006 Rapporter Besvaret August 31, 2006 Rolig nu ... Jeg er ganske overbevist om at der er tale om sensorer, der registrerer trafiktætheden. I Danmark vælger vej-folket at skære asfalten op og nedlægge diverse sensorer i vejbanen. Jeg kan sagtens forestille mig, at svenskerne har valgt i stedet at bygge i højden - så er det sikkert lettere at reparere - for slet ikke at tale om gevinsten, når vejbanen på et tidspunkt skal have ny belægning. Begyndelsen af strækningen fra betalingsanlægget mod Svågertorp er netop med på et trafikovervågningskort - http://vd.adapt.dk/index_tot_uk.html - og informationerne skal jo komme et eller andet sted fra - ikk'?
MC Manden Besvaret August 31, 2006 Rapporter Besvaret August 31, 2006 Rolig nu ... Jeg er ganske overbevist om at der er tale om sensorer, der registrerer trafiktætheden. Nu spørger jeg så rigtigt dumt. Men, er sådanne sensore ikke riiiimelig overflødige ?? Kan man ikke bare se hvem der er kørt igennem betalingsanlægget ??
Danielsito Besvaret August 31, 2006 Rapporter Besvaret August 31, 2006 Nu spørger jeg så rigtigt dumt. Men, er sådanne sensore ikke riiiimelig overflødige ?? Kan man ikke bare se hvem der er kørt igennem betalingsanlægget ?? Det kan være at VV's system ikke kan arbejde sammen med Betalingsanlæggets. De ville jo skulle sende info fra det ene system til det andet, hver gang en bil passerer.
MC Manden Besvaret August 31, 2006 Rapporter Besvaret August 31, 2006 Det kan være at VV's system ikke kan arbejde sammen med Betalingsanlæggets. Det ville jo skulle sende info fra det ene system til det andet, hver gang en bil passerer. Ja, du har ret... Så smarte er de vel ikke ..
CoolAIR Besvaret August 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2006 Jamen så må det være mig, der har været meget søvnig de første gange, jeg har kørt forbi, for jeg har først lige set dem nu Har I til gengæld lagt mærke til de der mænd i mørkeblåt tøj, der står og vinker til én, lige efter betalingsanlægget? Jeg vinker altid tilbage... :D
ednob Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Fart sensorer ? I Tyskland har man i længere tid eksperimenteret med RFID chips på nummerplader. En RFID på en nummerplade gør at bilen kan lade sig identificere uden brug af kamera-overvågning. Måske er det sensorer som bruges til at måle farten, specielt da sensorerne er monteret 3 steder. 2 på stativer og 1 på den første bro. Den paranoide
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu