MissCath Skrevet September 2, 2006 Rapporter Skrevet September 2, 2006 Hæi! Har lige modtaget følgende mail: Nu må det være nok! De første domme i sagen om den lille misbrugte pige fra Tønder er fuldstændig uansvarlige, og derfor slet ikke til at acceptere. Strafferammen må ændres, da dommerne ikke udnytter den gældende strafferamme, til at give meget hårdere domme. Derfor ønsker vi en høj minimumsstraf, for sex og anden kønslig omgang med børn. Underskrifterne vil blive afleveret til Lene Espersen. Skriv under og vis Lene Espersen hvad Danmarks befolkning mener! Det anslås at næsten hele befolkningen kunne ønske sig at skrive under, hvis de fik samme mulighed som dig, derfor vil et ønske om en stor markant underskrift indsamling på 1-2 mio. kunne lægge et kraftigt pres på Lene Espersen. http://www.misbrug.underskrifter.dk/ Send denne mail til så mange som muligt så flest muligt skriver under DET TAGER 20 SEK.! Jeg har skrevet under. Jeg håber, at I bærer over med, at jeg poster den her, men håber samtidig at I vil runde siden og sætte jeres klo. Det er vigtigt!
Gio Besvaret September 2, 2006 Rapporter Besvaret September 2, 2006 ...men spørgsmålet ér om underskrifter kommende udenfor Danmark "tæller"? Well...nu er det jo ikke alverdens informationer de beder om - så jeg bor lige i Ringsted igen i 10 sekunder ;) #205473
MissCath Besvaret September 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2006 Det tænkte jeg også på, da jeg skrev indlægget. Men regnede med, at folk har pære nok (og det har du åbenbart ) til at de selv kunne regne den ud og skrive deres tidligere, danske hjemstavn. Jeg tvivler på at Lene Espersen sætter sig ned og tjekker samtlige underskrifter.
Gio Besvaret September 2, 2006 Rapporter Besvaret September 2, 2006 Men regnede med' date=' at folk har pære nok (og det har du åbenbart ) til at de selv kunne regne den ud og skrive deres tidligere, danske hjemstavn.[/quote']...så blev morgenen lige en tand bedre ;)
BS Besvaret September 2, 2006 Rapporter Besvaret September 2, 2006 Ikke for at så tvivl om hvad jeg mener om Tønder sagen men har en underskrift indsamling nogensinde ført til noget? gjort en forskel? Personligt har jeg aldrig hørt eller set det og har mine stærke tvivler. Mails som den du har modtaget der bliver i min indbakke slettet på lige linie med andre spam mail.
MissCath Besvaret September 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2006 Beklager, BS - men det er holdninger som din, der gør at der netop IKKE sker noget. Hvis alle nu i stedet tænker, at deres underskrift gør en forskel, så er det jo netop at vi kan samle os som nation og lægge pres på politikerne. Det må jo alt andet lige rykke noget hos vores folkevalgte, at 200.000-300.000 danskere mener, at der er noget galt med lovgivningen? Jeg kan ikke huske de konkrete sager, men jeg mener helt bestemt at der tidligere er sket ændringer ud fra underskrift-indsamlinger.
BS Besvaret September 2, 2006 Rapporter Besvaret September 2, 2006 Beklager' date=' BS - men det er holdninger som din, der gør at der netop IKKE sker noget. Hvis alle nu i stedet tænker, at deres underskrift gør en forskel, så er det jo netop at vi kan samle os som nation og lægge pres på politikerne.[/quote'] Beklager men sådan er den. Ja det må det helt sikkert men kan ikke huske jeg har set eller hørt om en sag det har gjort en forskel. #205586
MissCath Besvaret September 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2006 #205586 I betragtning af at du ikke bryder dig om den slags, så synes jeg du er sød, når du sådan skriver under!
BS Besvaret September 2, 2006 Rapporter Besvaret September 2, 2006 I betragtning af at du ikke bryder dig om den slags' date=' så synes jeg du er sød, når du sådan skriver under! [/quote'] 99% af grunden til jeg skrev under er din skyld og den ene % er at jeg håber at det kan hjælpe.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu