MissCath Besvaret September 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 4, 2006 Ja i glemmer bare at invitere:fight: Men der er da vist et par dage mere i julen og æbleskiver kan man altid rumme :th2: 2. søndag i advent? ...vi kommer til at skvulpe på grund af al den glögg...
Miriam Besvaret September 4, 2006 Rapporter Besvaret September 4, 2006 Ja i glemmer bare at invitere:fight: Men der er da vist et par dage mere i julen og æbleskiver kan man altid rumme :th2: Hmm syntes da nok vi havde huset fuld af gæster herfra sidste år ! Og ja invitationen vil da igen bliver lagt her SOM SIDSTE ÅR (den var til bs) så alle er da velkomne :)
BS Besvaret September 4, 2006 Rapporter Besvaret September 4, 2006 Hmm syntes da nok vi havde huset fuld af gæster herfra sidste år ! Og ja invitationen vil da igen bliver lagt her SOM SIDSTE ÅR (den var til bs) så alle er da velkomne :) Hmm mindes ikke at have set en invitabydelse men nu er det hermed skrevet i kalenderen at 3/12 er der æbleskiver ad libitum hos mimse:D
Guest Trine Besvaret September 4, 2006 Rapporter Besvaret September 4, 2006 Hmm mindes ikke at have set en invitabydelse men nu er det hermed skrevet i kalenderen at 3/12 er der æbleskiver ad libitum hos mimse:D http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3467&highlight=sn%E4ppev%E4gen
Miriam Besvaret September 4, 2006 Rapporter Besvaret September 4, 2006 http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3467&highlight=sn%E4ppev%E4gen I rest my case
Johan Besvaret September 4, 2006 Rapporter Besvaret September 4, 2006 HOV HOV den tradition har vi allerede hos os 1. advent i dec :D Jeg vil gerne bede om den der lyse glög igen i år..............den smagte HEERREE godt...........
Johan Besvaret September 4, 2006 Rapporter Besvaret September 4, 2006 Og tilykke med Huset det ser rigtigt hyggeligt ud.............
BS Besvaret September 4, 2006 Rapporter Besvaret September 4, 2006 I rest my case Blah blah bare fordi i tøser rotter jer sammen og får oprettet en tråd med gammel dato og nogen fake indlæg så det ser ud som om den har været der hele tiden... Hader når tøser rotter sig sammen:sick:
Guest Trine Besvaret September 4, 2006 Rapporter Besvaret September 4, 2006 Blah blah bare fordi i tøser rotter jer sammen og får oprettet en tråd med gammel dato og nogen fake indlæg så det ser ud som om den har været der hele tiden... Hader når tøser rotter sig sammen:sick: Nej, det er jo aldrig sjovt at være underlegen....
BS Besvaret September 4, 2006 Rapporter Besvaret September 4, 2006 Nej' date=' det er jo aldrig sjovt at være underlegen....[/quote'] ...Nope...
MissCath Besvaret September 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 4, 2006 Og tilykke med Huset det ser rigtigt hyggeligt ud............. Jow tak! Jeg satser og håber også på, at det bliver sådan totalt jule-nysseligt-postkort-agtigt, når der falder sne...
MissCath Besvaret September 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 4, 2006 Jeg vil gerne bede om den der lyse glög igen i år..............den smagte HEERREE godt........... Kan man få en opskrift? :)
Miriam Besvaret September 4, 2006 Rapporter Besvaret September 4, 2006 Kan man få en opskrift? :) Det er en familie hemmelighed, men du skal være velkommen til at komme og smage den :D
MissCath Besvaret September 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 4, 2006 Det er en familie hemmelighed' date=' men du skal være velkommen til at komme og smage den :D[/quote'] Det skal du ikke sige to gange - jeg er nemlig raaat vild med glögg... 1. glögg i advent er noteret i kalenderen... ;)
Miriam Besvaret September 4, 2006 Rapporter Besvaret September 4, 2006 Det skal du ikke sige to gange - jeg er nemlig raaat vild med glögg... 1. glögg i advent er noteret i kalenderen... ;) Så må vi jo håbe han laver den hvide igen !
MissCath Besvaret September 5, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 5, 2006 Så må vi jo håbe han laver den hvide igen ! Hvem skal man bestikke? *gg* BTW: Fedt pix! :D
MissCath Besvaret September 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 6, 2006 Jeg Er Rasende! Jeps-jep.. Det virker skam!! Her er det Fäladsgården, 24195 Billinge - så finder posten frem :) Ahja, se det er lidt sjovt faktisk. Nu ved jeg ikke hvad I har af muligheder derude, men her er det kun Telia der kan levere Bredband. Der var ikke en aktiv telefonforbindelse herude da vi flyttede ind - og Telia skulle bruge det sidste nummer på adressen for at åbne igen. Det tog lidt søgen før det lykkedes. Når først man så har telefonlinjen så er det bare at bestille Bredband på den og krydse fingre for at der er plads på centralen mm... Hvad adresser herude angår, har i garanteret også en adresse der henfører til matriklen. Vores hedder fx Billinge 21:21, og den kan faktisk også bruges som postadresse, men det andet er bare sejere Men måske telefonselskabet har den adresse registereret. Nu har jeg haft ringet til BBB og Telia. BBB påstår at jeg ikke kan få bredbånd, da centralen er fyldt! Telia kan slet ikke finde noget på adressen og påstår at jeg skal have en telefon, førend de kan gøre noget. Alternativt skal jeg have noget wireless eller noget i den stil - ihvertfald kan hun ikke finde noget på min 'såkaldte' adresse...! Jeg beder så hende koen, jeg taler med, om at stille mig om til en supervisor eller noget i den stil, fordi hun åbenbart ikke fattede (som jeg har læst mig til herinde) at man IKKE behøver en telefon for at kunne få bredbånd. Hun siger, at hun stiller mig om - og så knalder hun røret på! Jeg har lige brugt cirka en time i telefonen, hvoraf de 50 minutter har været ventetid, og jeg har fået HAT UD AF DET!!! Jeg er så rasende at jeg kunne skrige (hvilket jeg så også har gjort lidt!) Er der ikke en eller anden, som bor på landet og ikke har en normal adresse, der kan hjælpe mig? Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre - for hvis Telia ikke kan finde noget, hvem kan så? Og hvis der ikke findes kabler til huset (hvilket sælger har oplyst mig om, at der gør), hvem skal så levere de kabler? *skrrrrriiiiiigg* Det skulle jo gerne være en fornøjelse at flytte til Sverige... *suk*
Gio Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Jeg ville bevæge mig ind i nærmeste Telia-butik, og snakke med dem face-to-face. Så er de også nemmere at sparke til forståelse ;) Det undrer mig dog lidt at BBB kunne sige "centralen er fyldt", når Telia ikke kunne finde dig. Enten har BBB fyldt dig med fnadder, eller også har du virkelig snakket med en nul-hjerne hos Telia. Alternativt, bed BBB om at oplyse hvilken central de mener du hører til under, og så brug denne oplysning når du ringer til Telia (igen)...eller futter i butikken. Men...ind i en svensk Telia-butik med dig. Så burde i kunne få løst dét lille problem.
Mulde Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Forstår din frustration - man får mange sjove oplevelser, når man flytter til Sverige - af både den ene og den anden slags. Velkommen til cirkus'et Grin af det - det hjælper. Jeg har ikke haft samme problem som dig mht. bredbånd osv., men jeg har dog haft fornøjelse af at bokse med div. telefonselskaber, inkl. Telia - og mit råd er så absolut også at gå ind i en butik og tale med dem "face to face" - det hjalp ganske enormt på forståelsen i mit tilfælde !
MissCath Besvaret September 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 6, 2006 Tak for svarene, begge to. Jeg må runde en %¤#"&-Telia-butik en af dagene... (Er stadig rasende, og mener helt klart at møgsækken hos Telia burde fyres...) Gio, du er nok ubestridt mester i at finde noget i gamle indlæg herinde... Kunne du ikke være en darling og finde tråden med den der retssag, der har været med Telia omkring det faktum, at man IKKE skal have en telefon for at få bredbånd? Jeg kan nemlig ikke finde den... Har egentlig bare brug for facts, som jeg kan smide i hovedet på dem nede i Telia-butikken, hvis det når dertil...
Gio Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3370&highlight=telia+dom http://www.alltombredband.se/index.php/528/_newsegna/news http://www.alltombredband.se/index.php/246/_newsegna/news http://www.alltombredband.se/index.php/x/_bredband/bredband ...and finally: http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,707039,00.html & http://www.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp?lngCategoryId=1292&lngArticleId=4177 :)
andersen Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Er der ikke en eller anden' date=' som bor på landet og ikke har en normal adresse, der kan hjælpe mig? Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre - for hvis Telia ikke kan finde noget, hvem kan så? Og hvis der ikke findes kabler til huset (hvilket sælger har oplyst mig om, at der gør), hvem skal så levere de kabler?[/quote'] Hvis sælger har haft telefon på adressen, så kan det muligvis hjælpe hvis du får oplyst telefonnummeret. På den måde burde Telia være i stand til at se tidligere steder/adresser/centraler nummeret har været opkoblet på. Jeg ved ikke om det hjælper, men det er måske et forsøg værd..?
larscph Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Nu har jeg haft ringet til BBB og Telia. BBB påstår at jeg ikke kan få bredbånd, da centralen er fyldt! Telia kan slet ikke finde noget på adressen og påstår at jeg skal have en telefon, førend de kan gøre noget. Alternativt skal jeg have noget wireless eller noget i den stil - ihvertfald kan hun ikke finde noget på min 'såkaldte' adresse...! Jeg beder så hende koen, jeg taler med, om at stille mig om til en supervisor eller noget i den stil, fordi hun åbenbart ikke fattede (som jeg har læst mig til herinde) at man IKKE behøver en telefon for at kunne få bredbånd. Hun siger, at hun stiller mig om - og så knalder hun røret på! Jeg har lige brugt cirka en time i telefonen, hvoraf de 50 minutter har været ventetid, og jeg har fået HAT UD AF DET!!! Jeg er så rasende at jeg kunne skrige (hvilket jeg så også har gjort lidt!) Er der ikke en eller anden, som bor på landet og ikke har en normal adresse, der kan hjælpe mig? Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre - for hvis Telia ikke kan finde noget, hvem kan så? Og hvis der ikke findes kabler til huset (hvilket sælger har oplyst mig om, at der gør), hvem skal så levere de kabler? *skrrrrriiiiiigg* Det skulle jo gerne være en fornøjelse at flytte til Sverige... *suk* Telia er og bliver virkelig noget af det værste hvad kundeservice angår. Hvis du på nogen måde kan skaffe et gammelt tlfnummer på adresse, så er du rigtig godt hjulpet. Ellers så tror jeg faktisk - uanset at det er irriterende - at det letteste er at få telefonnummer og så bestille bredband på den. Evt prøv at ringe til Telia igen og håb på at du får fat i en mere kundevenlig medarbejder. Vi brugte 9-10 mdr på at få udbedret en periodsk fejl med 5-6 fejlmeldinger til forskellige medarbejdere hos Telia! Til gengæld kører det stabilt og godt nu....
Gio Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Vi brugte 9-10 mdr på at få udbedret en periodsk fejl med 5-6 fejlmeldinger til forskellige medarbejdere hos Telia! Til gengæld kører det stabilt og godt nu....Var dét ikke noget med noget elektrisk støj, forårsaget af noget ikke-Telia-relateret?
MissCath Besvaret September 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 6, 2006 Hvis sælger har haft telefon på adressen' date=' så kan det muligvis hjælpe hvis du får oplyst telefonnummeret. På den måde burde Telia være i stand til at se tidligere steder/adresser/centraler nummeret har været opkoblet på. Jeg ved ikke om det hjælper, men det er måske et forsøg værd..?[/quote'] Jeg kæmper en hård kamp for at få fat i et gammelt nummer. Desværre vil det så nok vise sig at være så gammelt, at de alligevel ikke kan bruge det. Men lad os se ad...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu