Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej! Jeg har læst mig til, at Telsome nok er den bedste løsning til IP telefoni. Men hvad jeg ikke kan søge, snuse og finde herinde, er hvordan selve sådan en adapter-fætter fungerer. Jeg går ud fra, at man sætter den til sin ADSL-forbindelse på en eller anden måde. Den tid, den sorg - det kan jeg nok godt finde ud af. Men hvad så med telefon? Tilslutter man bare hvilken som helst analog telefon til adaptoren? Eller følger der en eller anden anordning med, der minder om en telefon - men som man kun kan bruge i det rum, hvor adaptoren står? Eller hvad? Er der en eller anden, der vil fortælle mig det på en meget pædagogisk vis? Tusind tak! :rolleyes:

Besvaret
Er der en eller anden' date=' der vil fortælle mig det på en meget pædagogisk vis?[/quote']VoIP-adapteren er typisk en lille kasse der bare skal sluttes til dit bredbånd, og derfra kan du tilslutte en hvilken som helst telefon. Det er super-nemt, hvis du lige følger et par grundlæggende råd i manualen til klepperten. (Der skal evt. åbnes op for nogle porte i din router, hvis den sidder på en sådan. Ellers er det faktisk bare plug & play)
Besvaret
VoIP-adapteren er typisk en lille kasse der bare skal sluttes til dit bredbånd' date=' og derfra kan du tilslutte en hvilken som helst telefon. Det er super-nemt, hvis du lige følger et par grundlæggende råd i manualen til klepperten. (Der skal evt. åbnes op for nogle porte i din router, hvis den sidder på en sådan. Ellers er det faktisk bare plug & play)[/quote'] Tak for svaret. Så kom det på plads inde i mit hoved... :rolleye:
  • 2 weeks later...
Besvaret
:laugh: jeg troede det var en eller anden puttgardenfærge der skulle opgraderes med noget fikst. jeg blev også oplyst om det her med voice-ip herinde. det er vel nok dejligt der er nogen der ved det man ikke selv ved. // hilsen prinsesse elisabeth.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...