Jump to content

Sidder og ser TV2 lige nu (Operation X)

Recommended Posts

Besvaret

Ikke relateret til Rudy og Operation X - men ganske lignende: Fup-fotograf tvang 14-årig til sex 08-09-06: 13:11 | af: sosp En 27-årig mand blev i går varetægts*fængslet ved retten i Køge for med en fotomodelkarriere som lokkemad at få presset en 14-årig til sex, skriver DAGBLADET Køge fredag. --> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4833252.html Jeg tror Danmarks befolkning vil få travlt, hvis alle disse syge mennesker skal "lynches", "udblokkes med mursten", "have kuglerne skåret af" m.m. (for at bruge nogle af de udtryk jeg har hørt de sidste dage). Vi lever i en rådden verden, når der al´så krattes lidt ned under overfladen. Disse mennesker skal have hjælp, da vi lever i en civiliseret verden - men det kan til tider virke uoverskueligt....og meget nemmere at sejle dem ud på en øde ø, og lade dem udøve selv-justits. On a side-note: Hvad tænkte forældrene lige, når de lader deres 14-årige pige tage afsted til en foto-session alene!!?...selv efter et prøve-shoot. Han må have været tillidsvækkende, ham fotografen. Præcis som en masse andre på listen. Ja, jeg véd det...Rudy har ikke slået nogle ihjel. Ihvertfald ikke fysisk. Men man kan stille spørgsmålstegn ved hvad der er mest sygt.

• Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Som MC Manden siger' date=' ejes Arto af de samme som ejer Dating.dk - firmaet hedder Freeway, som netop er drengerøve som var heldige med deres dating-koncept. På den måde har de fået lidt penge og har så været ude og opkøbe en masse forskellige sites. Mere info om opkøbet... Wikipedia side om Arto. Forresten nogen som har læst bagsiden på URBAN i dag? Anders Lund Madsen kommer med nogle ret interessante synspunkter på netop denne sag. Jeg har lige scannet artiklen, så dem der ikke har læst den også kan følge med. urban20060908mk3.th.jpg
Synd at se at folk skal få ondt i røve af andres succes. De drenge er kommet til succes/penge via en kanon ide og hårdt arbejde, så pak jeres ynkelige jantelov sammen og få jer et liv. Hvad angår Rudy, så kan jeg kun være enig om at manden er et svin uden nogen som helst for for moral. Hvad han skal have af straf, har jeg ikke nok juridisk indsigt til at kunne udtale mig om. så det vil jeg lade domstolen afgøre, da jeg ikke går ind for at man tage loven i egne hænder, da jeg synes man synker til samme niveau som forbryderen ved at gøre dette
Besvaret
Synd at se at folk skal få ondt i røve af andres succes. De drenge er kommet til succes/penge via en kanon ide og hårdt arbejde, så pak jeres ynkelige jantelov sammen og få jer et liv.
Så klap da kaje:sick: , der er ikke en skid jantelov i udtrykket drengerøv. Jeg siger bare at de har haft større succes end de selv har kunne følge med i.... Det har jeg overhovedet ikke ondt i røven over.
Besvaret

Lad nu være med lade det gå ud over Arto.dk. Hjemmesiden startede som en hjemmeside primært med vittigheder, og det er derfor den fik øgenavnet "Danmarks sjoveste hjemmeside". Sidenhen er den vokset i takt med efterspørgslen fra unge, og har fået en popularitet som stifteren Morten Borg nok ikke havde regnet med dengang den blev oprettet. Firmaet Freeway ejer 51% af aktiemajoriteten og har M.B. som daglig leder. Arto er nok den hjemmeside der er mest fokus på fra organisationer som Red Barnet, Ungdomsringen, SSP-Samrådet, Det kriminalpræventive råd m.fl. Desværre er der mange hjemmesider der ikke har den samme fokus, og som er endnu mere et lovløst World Wide Western. Tjek til eksempel hjemmesiden: http://www.narto.dk Det er en hjemmeside, der er lavet som en kopi af Arto, men tjekker man under "regler" så fremgår det at de ikke engang har en minimumsalder og under brugeroprettelse, beder de børn (typiske brugere af denne hjemmeside) om at svare på diverse perverse ting. Tjek hjemmesiden http://www.hotpeole.dk Denne hjemmeside har en minimumsalder på 15 år, men som det ret hurtigt går op for en, så er formålet at fremstå smuk, smukkere, smukkest - helst ved at vise hele kroppen. Tjek hjemmesiden http://www.virtuallyjenny.com Den taler næsten for sig selv og behøver vist ikke så meget omtale. Jeg kunne fortsætte lang tid endnu, da udbudet af hjemmesider af den ene og anden slags til unge er uendelig lang. Den ene er værre end den anden og det er næsten kun fantasien der sætter grænser for, hvad de unge kan bruge internettet til. POINTEN ER, DET ER IKKE HJEMMESIDEN DER SOM UDGANGSPUNKT ER NOGET I VEJEN MED MEN DERIMOD UDVIKLINGEN. Lukker man én hjemmeside ned dukker en anden bare op. Sidste link der kan anbefales for en god ordensskyld er: http://www.sikkerchat.dk (.....Nej! det har absolut intet med R.F. at gøre, men det er derimod Red Barnet, der står bag). PS: ARTO HAVDE I 2005 EN FORTJENESTE PÅ LIDT OVER 1.000.000 KR.

Besvaret
Lad nu være med lade det gå ud over Arto.dk. Hjemmesiden startede som en hjemmeside primært med vittigheder, og det er derfor den fik øgenavnet "Danmarks sjoveste hjemmeside". Sidenhen er den vokset i takt med efterspørgslen fra unge, og har fået en popularitet som stifteren Morten Borg nok ikke havde regnet med dengang den blev oprettet. Firmaet Freeway ejer 51% af aktiemajoriteten og har M.B. som daglig leder. Arto er nok den hjemmeside der er mest fokus på fra organisationer som Red Barnet, Ungdomsringen, SSP-Samrådet, Det kriminalpræventive råd m.fl. Desværre er der mange hjemmesider der ikke har den samme fokus, og som er endnu mere et lovløst World Wide Western. Tjek til eksempel hjemmesiden: http://www.narto.dk Det er en hjemmeside, der er lavet som en kopi af Arto, men tjekker man under "regler" så fremgår det at de ikke engang har en minimumsalder og under brugeroprettelse, beder de børn (typiske brugere af denne hjemmeside) om at svare på diverse perverse ting. Tjek hjemmesiden http://www.hotpeole.dk Denne hjemmeside har en minimumsalder på 15 år, men som det ret hurtigt går op for en, så er formålet at fremstå smuk, smukkere, smukkest - helst ved at vise hele kroppen. Tjek hjemmesiden http://www.virtuallyjenny.com Den taler næsten for sig selv og behøver vist ikke så meget omtale. Jeg kunne fortsætte lang tid endnu, da udbudet af hjemmesider af den ene og anden slags til unge er uendelig lang. Den ene er værre end den anden og det er næsten kun fantasien der sætter grænser for, hvad de unge kan bruge internettet til. POINTEN ER, DET ER IKKE HJEMMESIDEN DER SOM UDGANGSPUNKT ER NOGET I VEJEN MED MEN DERIMOD UDVIKLINGEN. Lukker man én hjemmeside ned dukker en anden bare op. Sidste link der kan anbefales for en god ordensskyld er: http://www.sikkerchat.dk (.....Nej! det har absolut intet med R.F. at gøre, men det er derimod Red Barnet, der står bag). PS: ARTO HAVDE I 2005 EN FORTJENESTE PÅ LIDT OVER 1.000.000 KR.
Jeg ved ikke om jeg er blevet misforstået, men jeg synes ikke arto.dk er et problem, men jeg synes at udviklingen på deres site er et problem fra tid til anden og det kan man ikke give andre skylden for. Udbyder man en tjeneste må man også sørge for retningslinier, opfølgning samt håndhævning af regler osv, men at gutter bag arto har tjent på noget som de har udviklet og brugt energi på tror jeg ikke nogen herinde har ondt i røven over, det håber jeg da ikke. jo flere iværksættere der får success med noget i DK, jo mere glad bliver jeg i hvert fald.
Besvaret
Synd at se at folk skal få ondt i røve af andres succes. De drenge er kommet til succes/penge via en kanon ide og hårdt arbejde, så pak jeres ynkelige jantelov sammen og få jer et liv. Hvad angår Rudy, så kan jeg kun være enig om at manden er et svin uden nogen som helst for for moral. Hvad han skal have af straf, har jeg ikke nok juridisk indsigt til at kunne udtale mig om. så det vil jeg lade domstolen afgøre, da jeg ikke går ind for at man tage loven i egne hænder, da jeg synes man synker til samme niveau som forbryderen ved at gøre dette
Nu ved jeg jo ikke hvem du henviser til, men jantelov og ondt i røven er ikke det samme som kritik. Kan man ikke tåle kritik så skal man holde sig fra at starte eller udvikle noget. Jeg synes det er fint de har udviklet et produkt, brand osv og jo flere iværksættere vi får med success jo bedre er det for alle, men kritik skal der altså være plads til!
Besvaret
Jeg ved ikke om jeg er blevet misforstået' date=' men jeg synes ikke arto.dk er et problem, men jeg synes at udviklingen på deres site er et problem fra tid til anden og det kan man ikke give andre skylden for. Udbyder man en tjeneste må man også sørge for retningslinier, opfølgning samt håndhævning af regler osv, men at gutter bag arto har tjent på noget som de har udviklet og brugt energi på tror jeg ikke nogen herinde har ondt i røven over, det håber jeg da ikke. jo flere iværksættere der får success med noget i DK, jo mere glad bliver jeg i hvert fald.[/quote'] På det punkt er vi helt enige. Og det er netop af samme grund, at bla. Red Barnet fra tid til anden afholder møder med bla. Morten Borg med henblik på at få forbedret forholdene. Jeg ved bare ikke hvor meget der kommer ud af deres møder, fordi hvis ikke viljen fra Arto er der til at føre det ud i livet, så hjælper det ikke så meget. I mit tidligere arbejde holdt jeg meget Arto under observation hvilket bla. resulterede i, at jeg fik lukket en Happy slapping klub ned og videregivet alt til politiet. Det medførte, at der var nogle af brugerne der fik lukket sin profil ned, men allerede dagen efter havde vedkommende en ny profil og var i gang med at opbygge netværket derinde igen. Det mest syrede i den forbindelse, var at det var en journalist fra Tv2 kanalen "Station 2" der havde oprettet en profil og havde meldt sig som medlem i Happy slapping klubben med det formål, at få historier ud af de unge, hvilket netop også var resultatet. Heldigvis fortalte de unge om deres erfaringer åbenlyst. Det Arto kunne gøre for at rette op på sikkerheden, det er at ansætte flere administratorer. Pt. er der kun 2 på lønningslisten, hvor Morten Borg er den ene af dem (dette forhold kan dog have ændret sig!).

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...