Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Ved godt det måske er under indkøb, men tråden har efter min mening mere relavans her :) Når men i Helsingør idag så jeg Jet 92 okt til 8,45 danske kr. Det er jo billigere end i Sverige, de steder jeg kommer i helsingborg så jeg den til 10.94. Øv svenskerne er ikke så hurtige til at sætte priserne ned. Måske kan der også bare være tale om en lokal priskrig i Helsingør. -Claus-

Besvaret

Billigere i Skurup Statoil tager 9.62 sv for 95 oktan. Og har man Statoil kort så er der 25 öre at hente pr. L . Jeg ved ikke lige hvad dagens kurs er, men billigere end Dk er det. Jeg har endnu ikke oplevet at det kan betale sig at tanke I DK. Så har man vejen forbi Skurup eller Skivarp er der pende at hente.

Besvaret
Statoil tager 9.62 sv for 95 oktan. Og har man Statoil kort så er der 25 öre at hente pr. L . Jeg ved ikke lige hvad dagens kurs er' date=' men billigere end Dk er det. Jeg har endnu ikke oplevet at det kan betale sig at tanke I DK. Så har man vejen forbi Skurup eller Skivarp er der pende at hente.[/quote']10:94 sek for 95 blyfri i Malmö p.t. Næsten to kroner billigere end for en måned siden :sick: ....Skurup/Skivarp må være i priskrig med de lokale/private boringer :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...