Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej! Jeg får besøg af 3 veninder fra hjemlandet næste weekend for at gå i byen i Malmö for første gang. Så jeg ville høre hvilke steder I vil anbefale til en flok tøser på 26-28 år der kan lide pop og dance? Og her tænker jeg både på danse og snakkesteder :) Mvh, Anine

Besvaret
Hej! Jeg får besøg af 3 veninder fra hjemlandet næste weekend for at gå i byen i Malmö for første gang. Så jeg ville høre hvilke steder I vil anbefale til en flok tøser på 26-28 år der kan lide pop og dance? Og her tænker jeg både på danse og snakkesteder :) Mvh, Anine
Hej Anine,,,,,kender et super godt sted på värnhem,Jeg skal nok lukke op i porten.....hehehehe... Og musikken er kanon,,,plus skal der snakkes,,ja så er der oss`mulighed for det,,, ellers hvis det tilbud ikke kan lokke,,,så prøv centrum,,,
Besvaret
Hej Anine,,,,,kender et super godt sted på värnhem,Jeg skal nok lukke op i porten.....hehehehe... Og musikken er kanon,,,plus skal der snakkes,,ja så er der oss`mulighed for det,,,
Fedt over i single-tråden! :laugh:
Besvaret
Jeg kan i hvert fald varmt anbefale Etage.. Der er både god musik, god stemning ( i hvert fald da vi var der ) og karaokee bar helt øverst hvor folk ikke er bange for at give den gas! Det er gå afstand fra Lilla torg, som er et rigtig godt sted at varme op..
Besvaret
Jeg kan i hvert fald varmt anbefale Etage.. Der er både god musik' date=' god stemning ( i hvert fald da vi var der ) og karaokee bar helt øverst hvor folk ikke er bange for at give den gas! Det er gå afstand fra Lilla torg, som er et rigtig godt sted at varme op..[/quote'] Og en god garanti for en stor brandert , skal jeg lige hilse og sige, og man kan springe køen over ved at "tale" lidt med udsmiderne....
Besvaret
Der er mange gode steder i Malmø at gå ud. Mit bud til en gruppe piger mellem 26 og 28 år, der kan lide pop og dans vil nok være Slagthuset: Linket til diskotekket i Slagthuset: http://www.nattklubb.com Det sted er så stort og har så mange forskellige rum -så der skal helt sikkert nok være nogle af rummene som passer til jer. Slagthuset er godt -hvis man er mange sammen fordi stedet er så sindsygt stort. Overvej evt. at varme op på nogle af de mange hyggelige cafeer på Møllevångstorget inden i tager på disk. Hvis i er til rigtig god soul musik -så prøv Club Lovin (www.klubblovin.com) der er en af de bedste soulklubber i Norden Hilsen
Besvaret

Hej! Tak for hjælpen allesammen! Jeg ville bare sige, at vi endte med at varme op hjemme ved mig og derefter gik turen til Slagthuset som anbefalet her. Der var ikke så mange mennesker, men jeg synes det var fint nok for så var der mere plads til at danse :) Og musikken var lige efter min smag, så jeg dansede hele natten og er blevet ret hooked på det sted! Det endte med at vi blev der til de lukkede kl. 5. Nu mangler jeg bare nogle at danse med, de gange veninderne fra København ikke lige kan klare at de ikke forstår hvad fyrene siger :) Tak for tippet :thumbup: Mvh, Anine

Besvaret

Jeg tror nu ikke du får problemer med at finde nogle herinde som godt vil danse lidt med dig , man skal sådan set bare spørge herinde, jeg kan næsten garantere at du får positivt svar....;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...