Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Alle. Nogen der kender til en træningscenter i Malmø med Damp-bad, spa og Sauna? Der må da være et center der kan tilbyde dette. Træner i Sats nu... og er laaangt fra tilfreds med hvad jeg får for pengene. I DK trænede jeg tidligere i Hardwork/Fitness.dk som netop kunne tilbyde Sauna, Spa, Damp og en lille svømmehal til næsten samme pris som i Sats i Malmø. Skriv gerne gode og dårlige centre på evt. VIL finde et nyt sted :D og vil teste et center i aften! -Stoney

Besvaret
Hej Alle. Nogen der kender til en træningscenter i Malmø med Damp-bad, spa og Sauna? Der må da være et center der kan tilbyde dette. Træner i Sats nu... og er laaangt fra tilfreds med hvad jeg får for pengene. I DK trænede jeg tidligere i Hardwork/Fitness.dk som netop kunne tilbyde Sauna, Spa, Damp og en lille svømmehal til næsten samme pris som i Sats i Malmø. Skriv gerne gode og dårlige centre på evt. VIL finde et nyt sted :D og vil teste et center i aften! -Stoney
Hvad med Aqva-kul? Ang. andre träningscentre i Malmö (og omegn :rolleyes: ) så bare brug sögefunktionen :th2:
Besvaret

Jeg tænkte nok, at Aq-va-kul kom op. Desværre er der lukket indtil videre, da taget er ved at falde ned, og der i det hele taget er så mange mangler, at det vil koste millioner, at få det på fode igen. Det læste jeg i Sydsvenskan i går. Og nej, jeg har desværre intet link.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...