Jump to content

Det færreste antal online jeg nogensinde har set

Recommended Posts

Skrevet

He he... så har jeg også oplevet det med. Jeg loggede på og der var kun Gio på samtidig... og ingen gæster! :eek: Det har jeg godt nok ikke oplevet før. Men det lader også til at der er et eller andet galt med serveren lige nu... eller hur?! :D Winnie

Besvaret
He he... så har jeg også oplevet det med. Jeg loggede på og der var kun Gio på samtidig... og ingen gæster! :eek: Det har jeg godt nok ikke oplevet før. Men det lader også til at der er et eller andet galt med serveren lige nu... eller hur?!
Jow....der har åbenbart været nogle problemer. Min browser re-fresh´er automatisk - så snart der er hul igennem igen, så er jeg på :laugh:
Besvaret
Jow....der har åbenbart været nogle problemer. Min browser re-fresh´er automatisk - så snart der er hul igennem igen' date=' så er jeg på :laugh:[/quote'] Checket!... men står den så ikke og klikker hver gang? Og hvordan har du i øvrigt fået den til det? - er det bare fordi jeg er sådan lidt langsom til at opdatere min explorer eller...? (ja så blev det afsløret at damen her ikke sider på mac på hjemmekontoret).. hehe Smil, Winnie
Besvaret
Det er også minimum man kan opleve (med mindre man er Gio) :laugh:
...det er jo fordelen ved et arbejde med en del ventetid' date=' og en pc lige ved hånden :th2:
men står den så ikke og klikker hver gang? Og hvordan har du i øvrigt fået den til det? - er det bare fordi jeg er sådan lidt langsom til at opdatere min explorer eller...?
Jeg bruger Firefox og Flock på jobbet, og på disse kan bl.a. klare ærterne.:thumbup:
Besvaret
...Men det lader også til at der er et eller andet galt med serveren lige nu... eller hur?!
Er jeg den eneste der med jævne mellemrum har problemer med lange load tider og fra tid til anden at slet ikke kan logge på? /Søren

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...