Miss W Skrevet September 14, 2006 Rapporter Skrevet September 14, 2006 He he... så har jeg også oplevet det med. Jeg loggede på og der var kun Gio på samtidig... og ingen gæster! Det har jeg godt nok ikke oplevet før. Men det lader også til at der er et eller andet galt med serveren lige nu... eller hur?! :D Winnie
Gio Besvaret September 14, 2006 Rapporter Besvaret September 14, 2006 He he... så har jeg også oplevet det med. Jeg loggede på og der var kun Gio på samtidig... og ingen gæster! Det har jeg godt nok ikke oplevet før. Men det lader også til at der er et eller andet galt med serveren lige nu... eller hur?!Jow....der har åbenbart været nogle problemer. Min browser re-fresh´er automatisk - så snart der er hul igennem igen, så er jeg på
Miss W Besvaret September 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 14, 2006 Jow....der har åbenbart været nogle problemer. Min browser re-fresh´er automatisk - så snart der er hul igennem igen' date=' så er jeg på [/quote'] Checket!... men står den så ikke og klikker hver gang? Og hvordan har du i øvrigt fået den til det? - er det bare fordi jeg er sådan lidt langsom til at opdatere min explorer eller...? (ja så blev det afsløret at damen her ikke sider på mac på hjemmekontoret).. hehe Smil, Winnie
Toft Besvaret September 14, 2006 Rapporter Besvaret September 14, 2006 He he... så har jeg også oplevet det med. Jeg loggede på og der var kun Gio på samtidig... Det er også minimum man kan opleve (med mindre man er Gio)
Gio Besvaret September 14, 2006 Rapporter Besvaret September 14, 2006 Det er også minimum man kan opleve (med mindre man er Gio) ...det er jo fordelen ved et arbejde med en del ventetid' date=' og en pc lige ved hånden :th2:men står den så ikke og klikker hver gang? Og hvordan har du i øvrigt fået den til det? - er det bare fordi jeg er sådan lidt langsom til at opdatere min explorer eller...?Jeg bruger Firefox og Flock på jobbet, og på disse kan bl.a. klare ærterne.
Miss W Besvaret September 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 14, 2006 Det er også minimum man kan opleve (med mindre man er Gio) He he he... så så dér - ikke flabet! ;) Jeg har ikke haft så travl en dag i dag... Smil, Winnie
lorup Besvaret September 14, 2006 Rapporter Besvaret September 14, 2006 ...Men det lader også til at der er et eller andet galt med serveren lige nu... eller hur?! Er jeg den eneste der med jævne mellemrum har problemer med lange load tider og fra tid til anden at slet ikke kan logge på? /Søren
Gio Besvaret September 14, 2006 Rapporter Besvaret September 14, 2006 Er jeg den eneste der med jævne mellemrum har problemer med lange load tider og fra tid til anden at slet ikke kan logge på? /Søren"For tiden"...eller generelt?
lorup Besvaret September 14, 2006 Rapporter Besvaret September 14, 2006 Om end periodisk, så vil jeg dog sige generelt, ja. /Søren
Gio Besvaret September 14, 2006 Rapporter Besvaret September 14, 2006 Om end periodisk' date=' så vil jeg dog sige generelt, ja.[/quote']Jeg oplever ikke lange svartider - hverken privat eller på jobbet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu