Jump to content

Hvaaa.... er der ingen som bor i malmø???

Recommended Posts

Besvaret
Fatter simpelthen ikke hvad folk ser i Emmerys. Det er de mest tørre rundstykker jeg nogensinde har prøvet. Man er jo helt øm i kæberne bagefter.
Du har misforstået noget! Hos Emmery´s køber man sgu´ ikke rundstykker (selvom de blærer sig med de er økologiske...) Emmery´s kage-værk derimod..*ummmm* Deres "brownies" bagt på HVID chokolade...*DOBBELT-ummmm* :love:
Besvaret
Fatter simpelthen ikke hvad folk ser i Emmerys. Det er de mest tørre rundstykker jeg nogensinde har prøvet. Man er jo helt øm i kæberne bagefter.
Hmm, ja det er noget solidt brød de bager. Jeg kan nu meget godt lide at når man har spist et par rundstykker, er man mæt, og kan ikke spise 4 mere. Tørt syntes jeg heller ikke det er ... men de mindre brød, som rundstykker, kan godt have en ret sej skorpe. Heldigvist er smag og behag jo forskelligt ... og hvis Lagkagehuset (eller bageren fra Søborg Torv) besluttede sig for at åbne en filial i Malmø, kunne man nok godt rende ind i mig dernede søndag morgen ;)
Besvaret
Hmm ... dem har jeg så ikke prøvet endnu ... men deres kanelsnegle er af en anden verden :D
Prøv også deres chokolade-kage. Du betaler pr. 100 gram ;) ...og lad os så ikke glemme at de sælger økologiske varer også. Mel, kaffe, frugt m.m. Ihvertfald i den jeg var vant til at komme i i Kbh. Og Anders P...de solgte også Blue Mountain nu og da ;)
Besvaret

Morgenbrød Hvad angår bagerbrød, så kan jeg "anbefale" Coop ude i Jägersro centeret. Jeg siger dog det i anførselsestegn pga. at der er bakeoff (tankstations brød). Men de par gange jer har været derude må jeg sige, at jeg ikke er blevet skuffet, bl.a. fordi der er nybagt, og endda lunt nogle gange. Men man skal bare komme når de åbner, kl. 9 vist både lørdag og søndag. De har et lille udvalg af rundstykker og franskbrød, mere eller mindre nok til at til fredstille en dansker morgenbrøds-trang :thumbup: Men selvfølgelig skal man dog se på det sådan, at de fleste nok skal kører efter det, det er så en ulempe.

Besvaret
Hvad angår bagerbrød, så kan jeg "anbefale" Coop ude i Jägersro centeret. Jeg siger dog det i anførselsestegn pga. at der er bakeoff (tankstations brød). Men de par gange jer har været derude må jeg sige, at jeg ikke er blevet skuffet, bl.a. fordi der er nybagt, og endda lunt nogle gange. Men man skal bare komme når de åbner, kl. 9 vist både lørdag og søndag. De har et lille udvalg af rundstykker og franskbrød, mere eller mindre nok til at til fredstille en dansker morgenbrøds-trang :thumbup: Men selvfølgelig skal man dog se på det sådan, at de fleste nok skal kører efter det, det er så en ulempe.
Ja, det er lige lovligt langt til mig :-) Men håber da nogle andre kan få glæde af det... Vi har købt på Nobeltorget (eller retter en side gade)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...