Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Det har været diskuteret herinde før ang pendlerforening og der sker ikke en skid...... En masse snak og ingen handling.....
Ja, det er jo ofte sådan det går med sådan noget... Der skal være en virkelig ildsjæl før bolden ruller. (Jeg har også set diskussionen før herinde)
Besvaret

Jamen så er jeg ildsjæl Paw (eller andre) - har du mod på at skrive lidt til mig omkring alternative abonnementsformer eller opsparingsordning under storpendler. Så skal jeg se til at det bliver sat op, så vi kan starte en underksiftsindsamling. Jeg skal med glæde også stå for at overlevere det til ledelsen på broen. Foreningen er en god ide, men det kræver mere end ovenstående så vi stárter med underkskrifter. Jeg har lidt kontakter til pressen, så måske kunne vi få lidt opmærksomhed på det, hvis vi tropper op med mange underskrifter. Det vil være fint med en politiker som vil se på sagen, er der nogen der har en kontakt ? - ellers ved jeg at moderaterne her nede i Vellinge bl.a. gik til valg på øget integration i øresundsregionen. Men vi må starte et sted og det bliver underskrifter, der sker i hvertfald ingen ting, hvis vi ikke foretager os noget.

Besvaret
Paw (eller andre) - har du mod på at skrive lidt til mig omkring alternative abonnementsformer eller opsparingsordning under storpendler. Så skal jeg se til at det bliver sat op, så vi kan starte en underksiftsindsamling. Jeg skal med glæde også stå for at overlevere det til ledelsen på broen. Foreningen er en god ide, men det kræver mere end ovenstående så vi stárter med underkskrifter. Jeg har lidt kontakter til pressen, så måske kunne vi få lidt opmærksomhed på det, hvis vi tropper op med mange underskrifter. Det vil være fint med en politiker som vil se på sagen, er der nogen der har en kontakt ? - ellers ved jeg at moderaterne her nede i Vellinge bl.a. gik til valg på øget integration i øresundsregionen. Men vi må starte et sted og det bliver underskrifter, der sker i hvertfald ingen ting, hvis vi ikke foretager os noget.
Du får med glæde min underskrift......
Besvaret

Ja jeg skriver selvfølgelig også under! Vi skal have fat i så mange pendlere så muligt, hvis det med underskriftsindsamlingen skal lykkes. Uddeling af flyers ved betalingsanlægget er nok urealistisk... Nogle gode idéer? Jeg tror den mest effektive vej at gå, er at få noget politisk opmærksomhed omkring det her. Øresundsintegration er et hot emne i medierne i øjeblikket, så hvis nogen har journalist kontakter eller ligefrem selv er det, er det noget vi kan bruge til noget! Martin, kig lidt på hvad Tim har skrevet på side 1. Det, og et mere fleksibelt tur-system (man skal ikke KUN kunne vælge mellem 24/50), er efter min mening det vi skal prøve at gå efter. Melder mig gerne til at jobba for den gode sag!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...