Jump to content

Virus via MSN, vær lige opmærksom..

Recommended Posts

Besvaret
Endnu engang kan man kun anbefale folk at have en opdateret viruschecker installeret.
Det har jeg også... :)
Besvaret
Hehe' date=' det var ikke myntet på dig, men en generel påmindelse. Så længe du ikke åbnede linket, er der jo ingen fare på færde.[/quote'] Det gjorde jeg jo:eek: Men der poppede en boks op om jeg ville gemme et ms-dos program.. det sagde jeg pænt annuler til. Mit virusprogram er opdateret og jeg lavede en full scan uden at finde noget.. så jeg tror bestemt jeg er sluppet...
Besvaret
Det lød bare som om, du ikke havde åbnet linket, da du skrev: " men har ikke åbent linket så jeg tror jeg er sluppet:)" Hehe
Nå ja jeg mente hentet filen, der kommer jo ikke et nyt vindue op som man ville forvente på uglyphotos..men en program man skal downloade..det var det jeg mente..
Besvaret
Endnu engang kan man kun anbefale folk at have en opdateret viruschecker installeret.
Hvis filen udnytter en sårbarhed i windows og derfor ikke gemmer sig på disken så er en virusscanner lige meget.. Derfor et godt råd at være 1) fuldt opdateret på windows og 2) have en personlig firewall..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...