Toft Skrevet September 20, 2006 Rapporter Skrevet September 20, 2006 Så lykkedes det! Tak til Steen for oprettelsen :) :th2: :th2: :th2:
Miriam Besvaret September 20, 2006 Rapporter Besvaret September 20, 2006 Så lykkedes det! Tak til Steen for oprettelsen :) :th2: :th2: Godt kæmpet Toft
Persson Besvaret September 20, 2006 Rapporter Besvaret September 20, 2006 Er det så nu vi skal kræve uafhængighed ?? Eller er det først efter at vi har foretaget en etnisk udrensning af evt Limhamnister der blander sig i vores Forum ?
Guest jxhab Besvaret September 20, 2006 Rapporter Besvaret September 20, 2006 Længe leve Limhamn.. hah.. hermed min først post som limhamnist i et bunkeflorist forum..
Jette Besvaret September 20, 2006 Rapporter Besvaret September 20, 2006 Så lykkedes det! Tak til Steen for oprettelsen :) :th2: Ja, tak for det og på gensyn :th2:
CoolAIR Besvaret October 17, 2006 Rapporter Besvaret October 17, 2006 Er det så nu vi skal kræve uafhængighed ?? Eller er det først efter at vi har foretaget en etnisk udrensning af evt Limhamnister der blander sig i vores Forum ? Jeg foretrækker betegnelsen "Limhamstere" Fedt, at vi har fået vores "eget"... :th2:
Gio Besvaret October 17, 2006 Rapporter Besvaret October 17, 2006 Jeg foretrækker betegnelsen "Limhamstere" LOOOL...godt forslag. Hvad siger "Bunkisterne" til det? :p
Guest jxhab Besvaret October 17, 2006 Rapporter Besvaret October 17, 2006 LOOOL...godt forslag. Hvad siger "Bunkisterne" til det? :p Synes næsten Bunkefloristerne lyder federe.. i er bare så nusser der i jeres eget forum knuzer =)
Guest carspar Besvaret October 29, 2006 Rapporter Besvaret October 29, 2006 Hörer Tygelsjö med til Bunkeflo eller? Vi flytter til Tygelsjö til marts hvis huset er färdigt. Snöft og vi forlader kulturstaden Lund efter 4½ år
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu