Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har et par venner der gerne vil over og se iaften fra DK, og kan kun se på deres hjemmeside at de starter kl 19 og kører til det bliver mørkt, men det bliver det jo temlig hurtigt nu, så er der nogen der ved om de starter tidligere nu eller????

Besvaret
Jeg har et par venner der gerne vil over og se iaften fra DK' date=' og kan kun se på deres hjemmeside at de starter kl 19 og kører til det bliver mørkt, men det bliver det jo temlig hurtigt nu, så er der nogen der ved om de starter tidligere nu eller????[/quote'] Ikke for at køre salt i såret, men da der lige har været SM i weekenden (samt torsdag og fredag) så har jeg en fornemmelse af at der ikke kommer til at ske det helt vilde idag.
Besvaret

Og der er sidste Race nu på fredag fra Kl. 18.30

Ikke for at køre salt i såret' date=' men da der lige har været SM i weekenden (samt torsdag og fredag) så har jeg en fornemmelse af at der ikke kommer til at ske det helt vilde idag.[/quote']
Besvaret
Og der er sidste Race nu på fredag fra Kl. 18.30
På deres hjemme side, står der at sidste race er næste Onsdag den 27/09/06. Men er der nogen der har været derude her sidste onsdag og ved om de starter tidligere for ellers bliver der ikke meget race.
Besvaret

Hej Lynge. Du har ret. Se nedenstående. "Stort Street Race Event på MECA Raceway Fredagen den 22 September mellan 18.30-ca: 22.00. Samma priser och tider som våra onsdagar. Sista Street Race dagen 2006, så passa på att komma och kör av er innan vintern är här och vi stänger banan. Naturligtvis kör vi även onsdagen den 27 September som vanligt vilket är SISTA onsdagen 2006." Nogle som ved hvad forskellen er på racet nu på fredag og det om onsdagen. ?

Besvaret
Nogle som ved hvad forskellen er på racet nu på fredag og det om onsdagen. ?
Det der er på onsdagene, kalder de test n' tune. Det er hvor folk kører tidskørsler uden at deltage i en regulær konkurrence. Man kan evt. skrue og justere lidt. Og så i kø for at køre igen. Altså en hygge, træning og udviklingsdag. Det på fredag er vel en regulær konkurrence?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...