Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej er der nogen der kan fortælle mig hvad reglen er for kørekort min mand har en international kørekort fra pakistan, og der står at det kan bruges i sverige, behøver han så ikke et svensk kørekort? eller hvis han skal tage et svensk hvad er reglerne for dette skal han tage det hele om igen? med teori og køretimer?:new:

Besvaret
hej er der nogen der kan fortælle mig hvad reglen er for kørekort min mand har en international kørekort fra pakistan' date=' og der står at det kan bruges i sverige, behøver han så ikke et svensk kørekort? eller hvis han skal tage et svensk hvad er reglerne for dette skal han tage det hele om igen? med teori og køretimer?:new:[/quote'] Hvis det er en internationalt kørekort, så kan det vel bruges på lige vilkår som et dansk eller tysk kørekort i Sverige.. Man kan dog bytte kørekort. Dvs aflevere sit udenlandske og få et svensk uden at gå til prøve. Ved ikke hvordan pakistanske kørekort bliver betragtet i Sverige, men der står en masse på Länsstyrelsen hjemmeside under ombyte af körkort..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...