Guest Trine Skrevet September 22, 2006 Rapporter Skrevet September 22, 2006 Herlev, den 21. september 2006 Information omkring nedetid i forbindelse med planlagt arbejde Kære Telsome kunde, Da vi skal foretage en større opgradering samt omlægning af vores telefon systemer, betyder det desværre, at De som kunde kan opleve en nedetid på Derestelefoni forbindelser. Arbejdet vil blive udført: Fredag den22. september 2006 fra kl. 21:30 til kl. 07:00 Arbejdet udføres efter fastlagte rutiner, som vil give mindst mulig afbrydelse for Dem som kunde, det og vil bevirke at ind- og udgående kald ikke kan gennemføres. Skulle De have behov for yderligere information om opgraderingen, er De naturligvis velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon: +45 4690 4000. Med venlig hilsen Telsome Danmark
SanneJ Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Hmm... Den besked fik jeg for nogle uger siden, men der skulle det gälde fredag d. 15/9. Har ikke fået nogen besked denne gang... :thumbdown (endnu). Vär dog opmärksom på, at det er ikke sikkert, at det kun er i det pågäldende tidspunkt folk ikke kan ringe, jeg havde problemer söndagen efter med at folk ikke kunne få fat i mig, da der var optaget (og nej, jeg snakkede IKKE i tlf...). Jeg havde dog ingen problemer med selv at ringe op Nå, men var også förste gang jeg havde "problemer" med Telsome, så det går nok :th2:
Guest ThomasO Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Grunden til at det kun er nogle, og ikke andre der har fået beskeden, kunnejo hænge sammen med ....at ikke alle.... sidder på samme server..... og derfor vedrører det jo kun dem som har fået mailen ikk?
Gio Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 ...at ikke alle.... sidder på samme server..... og derfor vedrører det jo kun dem som har fået mailen ikk? Jeg er på 9´eren...hvor er du?
SanneJ Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Og så kunne man jo läse mit indläg som en erfaring fra dem der alllerede havde oplevet nedetidsperioden, at der KAN väre problemer efter den angivede tidsperiode også...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu